GPRS hyllylle?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Käytössäni on ollut nyt viikon verran DNA:n GPRS palvelu, eli surffailen sillä netissä. Käsitykseni mukaan puheluiden ja tekstiviestien pitäisi tulla läpi, vaikka gprs-yhteys on päällä. Näin ei kuitenkaan ole minun kohdallani käynyt läheskään aina. Kaverit valitti, kun eivät saaneet yhteyttä luuriin. Asiasta hämmentyneenä testasin soittamalla numerooni itse gprs-yhteyden ollessa päällä. Puhelut eivät menneet läpi -> katkaisin yhteyden ja yhdistin uudelleen -> puhelut menivät läpi. Tein vielä pari muutakin pistokoetta toisilla kerroilla ja en päässyt läpi. Onko tämä aivan normaalia vai onko jossakin vikaa? Onko muilla ollut tälläista? Puhelin on 6310i softalla 4.80.

Whig

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
480
Puhelinmalli
170.275 MHz transmitter
icewood sanoi:
Onko tämä aivan normaalia vai onko jossakin vikaa? Onko muilla ollut tälläista? Puhelin on 6310i softalla 4.80.

(mutu)
Tämä on käsittääkseni aivan normaalia... Mutta vain DNA:n GPRS:llä.
(/mutu)

Flyer

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Puhelinmalli
N97
Riippuu ihan puhelimesta En nyt pysty muistamaan mitkä puhelimet/softat tekee juuri noin

Whig

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
480
Puhelinmalli
170.275 MHz transmitter
Flyer sanoi:
Riippuu ihan puhelimesta En nyt pysty muistamaan mitkä puhelimet/softat tekee juuri noin

Muistaakseni esim. käyttämäni T68i luurin on kerrottu tekevän tuota mutta vain DNA GPRS:llä mutta ei muilla.
Itse syyttäisin tuosta DNA GPRS:sää.

Katti

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
61
Puhelinmalli
Nokia 5, Nokia 6.1, Honor9
Riippuu ihan siitä siirtyykö soittohetkellä dataa vai ei. Kokeilin tässä itse ja puhelu meni läpi kyllä. Tiedä sitten. Väittävät, että DNA:lla ei toimisi, mutta. Itselläni GPRS on niin paljon tärkeämpi, että menkööt puhelut. Soittavat sitten uudestaan jos asia on tärkeä.
Muilla voi tietysti järjestys olla päinvastainen.

muokkedee

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Tietääkseni tämä vika johtuu verkosta. Ainakin kun koitin 6510:lla ja Soneran GPRS-liittymällä, niin puhelut tuli läpi, mutta dna:lla ei.

Esa Isopahkala

Ylläpitäjä
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
4306
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
Olin lukevinani sfnet.viestinta.matkapuhelimet-ryhmästä, että vain Telian GPRS:ssä puhelut tulevat läpi datasiirron aikana.

Canis lupus

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Esa Isopahkala sanoi:
Olin lukevinani sfnet.viestinta.matkapuhelimet-ryhmästä, että vain Telian GPRS:ssä puhelut tulevat läpi datasiirron aikana.
Kyllä on tullut puhelut ja tekstiviestit läpi gprs yhteyden aikana
Jopa häiritsevästi,vaikka laitoin soiton siirron niin silti.
dna ja 7650

Data siirto katkeaa puhelun ajaksi.

Top Bottom