1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

GPRS euroopassa

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja tauno, 22/5/03.

1. tauno

Tykkäykset:
    0
    Onko olemassa joitain erityisiä asetuksia kun käytetään ulkomailla gprs-yhteyttä, Soneran sivuilla ymmärsin että perus-gprs riittää, kuitenkaan en saanut sähköpostia enkä nettiä toimimaan Saksassa, en minkään operaattorin verkossa, nyt olen lähdössä Italiaan…
    (Sonera ja P800)

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Toimii mm. saksassa (jo pitkään), ihan kuten oltaisiin suomessa asetukset kunnossa.

3. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Oletko varma että perus-GPRS riittää? Itse olen nimittäin samaa miettinyt; Sonerallahan saa kait tällä hetkellä datansiirron ilmaiseksi (tai siis "kk-maksulla") ulkomailla ja tuossa perus-GPRS:ssä kun ei kk-maksua ole... Kannattaisi ehkä varmistaa asiakaspalvelusta (jos siellä sattuu olemaan asioista ymmärtävä asiakaspalvelija). Laita mieluusti tännekin infoa, jos asiasta selvää otat.

4. mv

Tykkäykset:
    0
    Kävin tässä kevään aikana lukuisia kertoja saksassa ja hyvin toimi soneran gprs perus ominaisuus. Ainakin T-mobilen ja o2:n verkoissa. Eikä tarvitse mitään erityis asetuksia

Saksasta kannattaa muuten tekstiviestit lähettää vodafonen verkosta...

5. tauno

Tykkäykset:
    0
    No niin, terveisiä Italiasta, perus-GPRS riittää, mutta, mutta…
    sähköpostista sain vain otsikot, toki pyysin koko viestiä, lähetys kyllä onnistui ja sain luettua sähköpostit selaimen kautta, selaimista Opera ei toiminut lainkaan, P800 oma selain toimi normaalisti, ja kun saavuin Suomeen täällä kaikki taas toimi niin kuin pitääkin?
    sähköposti on Kolumbuksen, operaattori on Sonera ja verkko oli TIM.

Jaa tämä viestiketju