1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

GPRS Dubaissa? Entä Miamissa?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja jusba, 12/12/03.

1. jusba

Tykkäykset:
    0
    Mahtaako Radiolinjan tai Saunalahden (Soneran?) GPRS toimia Dubaissa tai Miamissa? Toistaiseksi olen löytänyt netistä vain tiedon siitä, että Soneralla on Miamissa parin operaattorin kanssa roaming, ja GPRS toimisi. Dubaissa Etisalatilla on roaming RL:n ja Soneran kanssa, mutta GPRS ei nettitiedon mukaan toimi; onko tosiaan näin?

2. Ville Korhonen

Tykkäykset:
    0
  3. jarkkoo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SGS @ Saunalahti
    Miamissa todennäköisesti toimii aivan normaalisti, itse olin marraskuun alussa Floridassa, Orlandon seudulla ja siellä ainakin toimi Sauniksen liittymällä GPRS niin kuin pitääkin.

AT&T:n verkossa tuntui olevan nopein ja toimivin, tosin puheluhinnoiltaan ko. lafka sitten onkin aivan omaaluokkaansa.. En nyt muista sitä toista verkkoa (Olisko ollut T-Mobile tms) minkä kautta pyrin puhelut hoitamaan, oli halpa verrattuna tohon AT&T:hen, GPRS toisaalta oli tosi takkuinen.

4. niemi

Tykkäykset:
    0
    Tietääks kukaa mitä maksaa tuolla Teneriffalla GPRS ja mitä ja mikä on puhelu kuluja katsottaessa halvin operaattori...

5. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Jos tähän nyt joku oikeasti lähtisi sun puolesta vastausta operaattorien nettisivuilta hakemaan, niin hän ainakin tarvitsisi käyttämäsi kotimaan operaattorin pohjatiedoiksi.

6. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ainakin viime talvena Vonafone(Airtel) oli halvin.

7. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    GPRS:n käyttö on ulkomailla usein edelleen ilmaista johtuen laskutusongelmista. Tämä ei kuitenkaan ole mikään takuu asiasta.

Jaa tämä viestiketju