1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Gprs asetukset MyOrigon MyDeviceen.

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja drothgord, 24/3/07.

1. drothgord

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs ostin tuossa mydevicen, ja laite on muuten loistokas mutta gprs asetuksien kanssa ongelmia.
    Laitoin sellaiset kun saunalahti sivuillaan käskee mutta eipä toiminut niillä.
    Jos joku omistaa kyseisen laitteen ja on netin saanut workkimaan niin apu olisi jees.

Kiitosta.

2. Tege

Tege

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    Kaikki
    Itselläni TyTN riitti se että laitto asetuksiin vain tuon interne.saunalahti eikä mitään muuta niin johan alko pelittää. Tosin piti valita se että on GPRS ja 3G modeemi.

3. drothgord

Tykkäykset:
    0
    Itselläni ei pelkkä internet.saunalahti.fi tai pelkkä internet.saunalahti toiminut.
    Ei onnistu yhdistämään.

Puhelimen nettiasetuksissa on seuraavat kohdat:

Profiilin nimi: Saunalahti GPRS WAP

DNS: joko automaattinen tai manuaalinen. Jos manuaalinen pitää laittaa palvelimen ip itse, jota en tiedä saunalahdelta. Kokeilin 62.142.4.17 muttei toiminut.

Automaattinen katkaisu.

Yhteysosoite (APN): kokeiltu internet.saunalahti, internet.saunalahti.fi ja wap.saunalahti.fi

käyttäjätunnus: tyhjä
    Salasana: tyhjä
    mod.alustuskomennot: Tyhjä.

4. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Eivätkös nämä MyOrigon kiertävät "raadot" ole jotain esituotantosarjan koneita? Oletteko edes kysyneet laitteen myyjältä että onko sisässä toimiva softa tai ylipäätään kaikki toiminnallisuudet aktivoituna? Voihan olla ettei esimerkiksi GPRS toimi vaikka sinne laittaisi mitä asetuksia.

5. Tege

Tege

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    Kaikki
    Yhteyden nimi: GPRS Internet
    Siirtotie: GPRS
    Yhteysosoitteen nimi: internet.saunalahti
    Käyttäjätunnus: ei mitään
    Salasanan kysely: Ei
    Salasana: Jätetään tyhjäksi (ruudussa näkyy neljä tähteä)
    Todentaminen:Normaali
    Yhdyskäytävän IP-osoite: 0.0.0.0

Tuossa asetukset Saunalahden sivuilta.

6. ArtoSy

Tykkäykset:
    0
    Itselläni oli käytössä hetken aikaa MyOrigo ja Saunalahti.
    GPRS pelitti hyvin. Muistaakseni just noilla saunalahden sivun ohjeilla.

7. AMG

Tykkäykset:
    0
    Joo

Oikeassa olet, joku pieni (500-2000 kpl?) sarja mun kuullakseni noita ennätettiin tehdä ennenkuin hypetys laantui ja käteen jäi ei mitään.
    Hyvin se netti siinä on mulla toiminut. Luultavaa on että kaikki protot on täysin toimivia yksilöitä. Mulla on jopa se ensimmäinen softaversio, mutta eipä ole kumma kyllä kertaakaan kaatunut.
    Niin se asia mitä olin sanomassa on että itse laitoin Soneran asetukset sinne ensin ihan käsin, eikä toiminut mitenkään. Sitten joku neuvoi resetoimaan koneen ja laittamaan asetukset uudelleen, ja niinhän se alkoi toimia vaikken mitään asetuksista muuttanut ensimmäisen kerran jälkeen. Joskus siis resetointikin voi auttaa...

8. drothgord

Tykkäykset:
    0
    Noniin, nyt toimii internet.
    Laitteita ehdittiin laittaa tuotantoon jonkinmoinen erä ennen kun konkurssia pukkasi.
    Oma puhelin on sen verran "uusi" että on jo F-Originin nimissä tehty ja kyseisen firman softilla varustettu.
    Puhelin oli tuolloin liikaa edellä aikaansa ja näin ollen meni konkkaan, nyt kun iphone tulee ja vielä APPLEN nimissä niin tottakai se on hitti vaikka täysi kopio ja vieläpä puutteellinen sellainen onkin.

Jaa tämä viestiketju