1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Gprs asennusohjeita kaivataan.

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja johannes, 11/8/02.

1. johannes

Tykkäykset:
    0
    Viittiikö joku kertoa mitä tarvii tehdä jotta saa tuon gprs-yhteyden.
    Eli mulla on kotona joku vanha Pentium mitä ei ole käytetty vähään aikaan. Lankaliittymääkään ei ole, joten tuo gprs on varmaan hyvä vaihtoehto. Kännykkänä mulla on R600 ja liittymänä Sonera ja DNA. DNA on ilmeisesti halvempi vaihtoehto. Tarviiko mun tilata jostain erikseen internet liittymä (esim. MTV3) vai onko siinä DNA gprs:ssä kaikki tarvittavat valmiina?

2. mikko

Tykkäykset:
    0
  3. Safiiri

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N9
    Soita DNAhan ja pyydä avaamaan GPRS palvelu. Puhelimen ja tietokoneen välille tarvitset jonkun yhteyden joko kaapelilla RS-232 tai infrapuna <-> puhelin. Ja ei muuta kuin puhelimen mukana tullut CD-sisään ja asennat ohjelmat niin voilá, saat internetin kiinteään kuukausihintaa 99 mk / kk.

4. Ender

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola DROID RAZR
    R600: sen mukana ei tule CD:tä (ei ainakaan mulla tullut). Ei sitä kyllä tarvikaan, toimii windows standardimodeemi ohjaimella. Jos asennuksen kanssa (ohjaimen tai yhteyden) tulee ongelmia, soita dna:n asiakaspalveluun niin johan alkaa onnistua.

5. ton1k

Tykkäykset:
    0
    dataohjelma

löytyykö tuolla dsr-11 kaapelille ja R600 puhelimelle jotain softaa jolla vois siirrellä soittoääniä yms. logoja ym. puhelimeen?

Jaa tämä viestiketju