1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Googlen contact sync ei toimi

Keskustelu osiossa 'Apple', aloittaja maffe, 5/7/10.

1. maffe

Tykkäykset:
    0
    Oma 3g iPhone alkaa olemaan tiensä päässä ja pöydällä on uusi HTC:n Desire odottamassa ja nyt pitäisi saada kontaktit siirrettyä jotenkin HTC:n päätyyn. Tällä hetkellä kaikki toiminnot, jotka vaativat iphonen liittämistä tietokoneeseen, ovat pois suljettuja, eli niiden kautta ei onnistu.

Jäljelle jää käsittääkseni vain gmailin kontaktien kautta synkkaus. Asentelin googlen ohjeiden mukaan tuon active exchangen jonka avulla synkkauksen pitäisi onnistua helposti, mutta jostakin syystä kontaktit eivät suostu liikkumaan. Koitin testin vuoksi laittaa täpin myös mailien synkkaukselle ja ne latautuivat nätisti puhelimeen.

Tarkoituksena on siis nimenomaan saada kontaktit puhelimesta kohti gmailia, ei toisinpäin. Olen käynyt kaikki tietojen haku -valikot läpi, koittanut pushin kautta, manuaalisesti ja 15min intervallein hoitaa synkkausta, mutta ei mitään. Mielestäni en myöskään löydä gmailin, enkä puhelimen päädystä mitään täppiä joka määrittäisi sen, että synkataanko yhteystiedot vai ei (sen lisäksi mitä itse active exchangen alkuasetuksista säädetään).

Eli, onko ideoita? Käytössä on hyvä 3G-verkko, eli tuon ei pitäisi vaikuttaa.

2. Vilunki

Tykkäykset:
    0
    Itse käytin vastaavassa tilanteessa (iPhone -> Android) menestyksekkäästi Soocial-palvelua (http://www.soocial.com/). Palvelu on ilmainen tiettyyn kontaktimäärään asti (muistikuvani mukaan noin 250).

Jaa tämä viestiketju