Google Pixel 4a ja 4a 5G

ohjeah

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
18   0   0
Reaktiopisteet
25
Onkos muilla ollut 4a pixelin kanssa sellaista ongelmaa että kadottaa välillä ikään kuin sim-kortin/mobiiliverkot. Uudelleen käynnistyksellä korjaantuu. Pääseeköhän tässä testailemaan millainen säätö tulee takuuhuollon kanssa..

Kontrolli

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
2627
Puhelinmalli
Apple
Verkkokaupassa näköjään 4a 5g :tä saatavilla, hinta on vaan aika rapea tämän mallin kohdalla

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7
Puhelinmalli
Google Pixel 3a
Pixelit Fnac:ssa tällä hetkellä -40€, alennus se on pienikin alennus. Ratkesin laittamaan ensimmäinen pixelin tilaukseen, 4a 5G kustansi posteineen 470€.
Onko millä mallilla tilaus? Olikohan myöhään maanantaina mennyt "in transit"-tilaan, mutta paketin seuraamislinkki antaa vain "no information" vielä tälläkin hetkellä. Rahat tänään veloitettu tililtä.

tauros

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
2
Tilasin viikko sitten (27.11) Pixel 4a luurin Amazonista, kuoret ja suojakalvot tuli jo maanantaina tai tiistaina, mutta itse puhelin ei ole vielä liikahtanut yhtään mihinkään... kauanko muilla on mennyt?

Legend82

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
64
Puhelinmalli
Samsung S10e (SM-G970F) (Exynos, 128Gt)
Tilasin viikko sitten (27.11) Pixel 4a luurin Amazonista, kuoret ja suojakalvot tuli jo maanantaina tai tiistaina, mutta itse puhelin ei ole vielä liikahtanut yhtään mihinkään... kauanko muilla on mennyt?
Joltain 3rd party -myyjältä vai? Ei noita ainakaan Saksan Amazonissa oo ollut suoraan Amazonilta myynnissä. Tosin hämärästi muistelen, että UK-Amazonista olisi saanut. Hieman olisi houkutusta tilailla, mutta olen odottanut sitä Saksan Amazonia, kun se FNAC ei kuitenkaan tunnu nyt ihan sellaiselta paikalta noita ostella, että jos tulisi jotain ongelmaa, niin homman oikaisu olisi vaivatonta.

tauros

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
2
Joltain 3rd party -myyjältä vai? Ei noita ainakaan Saksan Amazonissa oo ollut suoraan Amazonilta myynnissä. Tosin hämärästi muistelen, että UK-Amazonista olisi saanut. Hieman olisi houkutusta tilailla, mutta olen odottanut sitä Saksan Amazonia, kun se FNAC ei kuitenkaan tunnu nyt ihan sellaiselta paikalta noita ostella, että jos tulisi jotain ongelmaa, niin homman oikaisu olisi vaivatonta.
UK-Amazonista tilasin. Pitää tiedustella missä viipyy

kossmann

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
11
Puhelinmalli
Motorola Razr Maxx, Nexus4, Nexus5
24.11 täällä tilattu, eikä ole tullut vielä mailia että olisivat saaneet varastoon.

risto.o

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
11
Onko Fnac 4a tilaus toimitettu kuinka nopeasti?

Janza182

"Dentist"
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
2458
Puhelinmalli
Pixel 4A
Miten lähetysseuranta? Itsellä jo kohta viikko mennyt ja vieläkin Chronopost näyttää "ei tietoa".
Katos tää mun postaus:
Laitan tännekkin jos jollekkin tulee sama ongelma:
Eli fnac seurantakoodi ei anna suomessa missään inffoa.
Löysin vinkin ja kokeilin toimivaksi:

Laita fnac koodi chronopostin seurantaan.
Katso ensimmäinen tapahtuma ja sieltä löytyy "numero partener" tms.
Kopioi se, mutta jätä ensimmäistä kauttaviivaa oleva pois niin alkaa löytyä postnord seurannasta inffoa!

Oma paketti pitäs olla tänään toimituksessa :)

A4Apollo

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
446
Puhelinmalli
☎️
Miten lähetysseuranta? Itsellä jo kohta viikko mennyt ja vieläkin Chronopost näyttää "ei tietoa".
Itselläni on postnordin appi käytössä. Joka kerta ilmestynyt paketti sinne kun lähtenyt liikkeelle. Samoin tuo Janza182:n mainitsema keino toimii.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7
Puhelinmalli
Google Pixel 3a
Kiitos vinkeistä. Asensin Nordpost-sovelluksen ja sähköposti siihen, niin johan löytyi! Viimeisin päivitys 3.12. NL. Jospa tällä viikolla tulisi.

Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
6
Puhelinmalli
4a tuntui melko pieneltä, nyt tämän vuoro?
43082F82-ADD8-41C6-80F3-FECDCAC22E96.jpeg

Top Bottom