1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Google Latitude

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja ham, 7/2/09.

1. ham

ham

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy s2 + n97 + n73 + 6670 + 6630
    Varsin kätevä palvelu Googlelta kaveriporukan (tai kaverin) paikantamiseen http://www.google.com/latitude näet kaikki ihmiset puh numeron peruseteella jotka on liittynyt tuohon.. ja olet ottanut ne kaveriksi

Eikös toi ole NS ilmainen palvelu kun minulla on mobiililaajakaista palvelu puhelimessa vajaa 10ekk ja saan olla 24h/7 netissä ja hinta on aina sama

Pystyykös tuota jostain kotoa käsin tietokoneelta seuraamaan mis joku menee

2. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3139
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Ihan näppärä palvelu kyllä. Ja koneelta pystyy seuraamaan kyllä missä joku kaveri menee, edellyttäen, että kaveri päivittää sijaintiaan puhelimesta. Mulla näyttää täl hetkellä n.500m väärin, mut johtuu varmaan tosta sumuisesta ilmasta ja sisällä olosta. Ei oikein tahtonut löytää GPS signaalia...hetkeksi vain. Ja ilmainenhan toi on, lukuunottamatta datasiirtoa. Ja oma Google/Gmail tilihän riittää rekisteröintiin.

3. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4683
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Sisätilassa, kattohuoneistossa kun kokeilin niin n. 50 m heitti paikannus.

4. ham

ham

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy s2 + n97 + n73 + 6670 + 6630
    Itse olen yrittänyt löytää jotain sivua mist tuota voisi seurata kotoa käsin tietokoneelta mutta en ole löytänyt mitään sivua :( :( :( jos joku tietää mil sivul tuota voi seurata niin olisi kovin tyytyväinen jos kertoisi myös minulle..

5. Qwertyi

Tykkäykset:
    4683
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Tuota nyt hiukan näpräsin puhelimella, niin ilmeisesti kavereiksi saa ainoastaan gmailin käyttäjiä.

6. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3139
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    http://m.google.com/latitude Tuolta kun liityt, niin saat näkymään ainakin iGooglen etusivulle, kuten minulla.
    Ai onko näin? Varmaan riittää myös Googlen yleinen tili siihen. Mullakin on gmailissa ja iGooglessa samat tilit.

7. Charger Vieras

Mitenköhän vaikeaa tätäkin palvelua on lopulta käyttää kenen tahansa paikallistamiseen ja yksityisyyssuojan rikkomiseen?

Mielestäni kaikkea muuta kuin hyvä asia tämmöinen...

8. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Varsin kätevä palvelu vaimojen valvomiseen, jotka ei asioista tiedä tuon taivaallista...

9. Rafu

Tykkäykset:
    0
  10. Qwertyi

Tykkäykset:
    4683
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Näitä linkkipostauksia voisi muutamalla sanalla kuvailla ja kertoilla miksi kyseisen linkin tänne on postannut. Pelkät linkkipostaukset tulkitaan helposti mainostukseksi.

Jaa tämä viestiketju