1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

GoMobile GPRS Win2000, Ericsson R600 kuinka yhteys onnistuu?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Jartsa2, 18/7/04.

1. Jartsa2

Tykkäykset:
    0
    Otsikon mukaisesti homma ei pelitä. Minulla on Radiolinjan (markantalon) liittymä ja gprs toimii mainiosti. Asetukset ovat "mielestäni" oikein, niinkuin on gomobilen nettisivuilla kerrottu, mutta minulla yhteys jämähtää kun tarkastetaan käyttäjätunnusta.

Jos joku käyttää win2000 kanssa gomobilea ja on saanut sen toimivaksi, niin kertokaa nyt huonompiosaisellekin.

tämä viesti tulee vielä tämän kesän päällä olevasta markantalon GPRS-liittymästä. Talvella en sitä tarvitse, ja keväällä sitä ei minulle enään avata. Toivottavasti joku operaattori haistaa markkinaraon tässä. Yli euron /Mt on jo aika kallista nettailua.

T: Jari

2. Arip

Tykkäykset:
    0
    Gomobile

HUomenta
    GPRS Internet-yhteys:

GPRS Internet –palvelua tarvitaan esim. kun sinulla on matkapuhelin jolla voit lukea sähköpostia, kytket matkapuhelimesi kannettavaan tietokoneeseen ja myös matkapuhelimen Java- ja Symbian-ohjelmissa, jotka tarvitsevat Internet-yhteyden.

GPRS Internet access:
    APN: internet.gomobile.fi
    tunnus: internet
    salasana: gomobile

Internetin nimipalvelimet ovat: 217.78.199.102 ja 217.78.199.132.

Gomobile GPRS toimi ja testattu Nokia 3660 ja Siemens M55.
    http://personal.inet.fi/atk/pehkonen/wap/wap.htm

tässä myös Wap joka toimi myös
    GPRS WAP-palvelu:

GPRS WAP-palvelua tarvitaan esim. kun haluat ladata soittoääniä, taustakuvia tai selailla WAP-sivuja.

GPRS WAP-palvelu:
    APN: wap.gomobile.fi
    tunnus: wap
    salasana: gomobile
    wapgw ip: 10.1.1.10
    aloitussivu: http://wap.gomobile.fi

tv AP

Jaa tämä viestiketju