1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

gigantin vakuutus?? Pikaista apua kaivataan!

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja bull, 26/5/03.

1. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eli onko jollain tietoa tuosta Gigantin vakuutuksesta? Joku "kaiken vara"-vakuutus tms. Olen myymässä puhelinta ja vaihtopuhelimessa olisi tuollainen, siirtyykö uudelle omistajalle tms?

Tiedoista kiitollinen!

2. Aero

Tykkäykset:
    0
    Jos kukaan ei tiedä, kannattaa soittaa lähimpään Giganttiin ja kysyä. Meillä ei ainakaan BestPhone -lisävuositakuu tule seuraavalle omistajalle.

3. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Selvisikö tuo, että siirtyykö. Olen Tuolla kiikaroinut tuotetta, jossa kyseinen vakuutus on.

4. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Upitaan tämä, jos jotain muutakin sattuu kiinnostamaan Gigantin IMMU-vakuutusehdot, ehdot ovat gif-kuvana (146kt, 1053x1564) IMMU-Vakuutusehdot

5. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Löytyykö varmistusta, että onko ylläolevat vakuutusehdot edelleen voimassa, vai onko tullut uusintapainos?

Tarkemmin kun noita ehtoja syynäsin, niin tulipa todettua aika turhaksi lisä-arvoltaan tuo IMMU. Nimittäin kun laitteen valmistajan vastuu ja voimassa oleva kotivakuutus kattaa nuo ehdot lähes täysin. Eli puhun nyt yleisesti tuosta vakuutuksesta koskien kaikkia muitakin tuotteita, kuin vain luureja. Vakuutuksen hintoja en onnistunut löytämään.

6. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    itse kun tuossa keväällä ostin d500:n ja he immua siihen kaupittelivat niin kysyin että jos myyn puhelimen niin siirtyykö takuu myös hänelle niin vastaus oli että "tietysti siirtyy"...sitten vielä mainitsin että puhelin tuskin mulla kauaa viipynee joten jos se ei siirry niin en sitä ota..mutta myyjä vakuutteli että siirtyy joten sen otin ja kuukauden päästä myin puhelimen, en tiedä miten uudella omistajalla sitten käy kun vie giganttiin jos ongelmia tulee.

edit: arivi..käsittääksen esim salamasta aiheutuneita vahinkoja kotivakuutuskaan ei korvaa...immu korvaa. aikoinaan kun digiboxia ostin gigantista ja otin immu takuun niin kysyin että jos kaadan vettä päälle ja laite hajoaa niin korvaako immu sen. vastaus oli että kyllä korvaa. sitten kysyin että mistäs tiedätte olenko vahingossa vai tahalleen kaatanut sitä vettä siihen. "ei me tiedetäkkään, me luotetaan että ihmiset eivät huijaa tässä asiassa"

7. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    OT: Riippuu vakuutuksesta. Mulla semmoset, että korvaavat, tosin omavastuukin on 200e...

8. juppelis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    9
    Itse, kun ostin kannettavan tuolta niin kaupittelivat mullekin tuota immua ja myyjä sitten sanoi, että jos myyt laitteen niin vakuutus siirtyy laitteen mukana seuraavalle omistajalle ja häntä kohdeltaisiin samalla tavalla, kuin mua eli samat vakuutusehdot on myös seuraavalla jne. laitteen omistajalla..

Jaa tämä viestiketju