1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Gigantin M55

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Nemm0r, 24/8/03.

1. Nemm0r

Tykkäykset:
    0
    Siis, tuli ostettua tuo Siemensin m55 malli Gigantista. Viestiä kirjoittaessa kävi ilmi ettei puhelimessa ole suomenkielelle T9 ominaisuutta mikä pistää hitusen nyppimään. Kyseessä ei siis ole suomi versio puhelimesta? Saako T9 ominaisuutta päivitettyä mitenkään/jotakin vai täytyykö tässä tyytyä kohtaloonsa ja kirjoitella älyttömön hitaalla perinteisellä tavalla?

Ja sitten.. Olen aika aloittelija gprs/wap käytössä ja ilman mitään kytkentää gprs kuitenkin luurissa toimii (omistan jippiin liittymän) mikä oli ihan iloinen yllätys. Kuinka gprs:stä laskutetaan? ladattujen pakettejen vai gprs:n päälläoloajan perusteella vai kuinka? *laskua odotellessa* :S

Muuten kyllä jos olette ostamassa m55 puelinta niin voin kyllä tähän astisen käytön perusteella suositella lämpimästi..

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Itse painelisin tukka putkella takaisin kauppaan ja kertoisin tuosta T9 puutteesta, ja tiedustelisin kuinka he aikovat asian korjata tai hyvittää asiakkaalle.

3. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    No, mulla puuttu kans t9 m55:stani. Menin sitten liikkeeseen (josta ostin puhelimen) kysymään päivitysmahdollisuudesta, ja sieltä sanottiin et puhelin pitäis lähettää pariks viikoks hesaan. Mä en kuitenkaan suostunu moiseen, ja kävin sitten VLP:n liikkeessä, ja siellä päivittivät t9:n puhelimeeni alle tunnissa.

4. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8