1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Geneeristä whineä saunalahdesta

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja murmur, 12/2/05.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. murmur

    Liittynyt:
    12/2/05
    Viestit:
    5
    Tykkäykset:
    0
    Tilasin oman saunalahden ADSL liittymän kesällä kyllästyttyäni soneran huonoon asiakaspalveluun ja oikeellisen laskutustaidonpuutteeseen. Omalta osalta olen kohtuullisen tyytyväinen, vaikka asentaja kytkikin ensi töikseen piuhat minne lie, mutta viimeisin episodi toisen liittymän kanssa olikin jo jotain ihan muuta.

    Homma alkoi samalla tavalla kuin oman liittymänikin kanssa, eli piuhoja ei kytketty oikein vaikka tekstarilla tuli vahvistus siitä että liittymä toimii(joku saunalahden oma sisäpiirin vitsi kytkeä ekalla kerralla päin seiniä?). Aikani yritettyä puhelimella aspaan lähetin nokkelana poikana sähköpostia, mutta sekin oli turhaa.Mailiin saivat vastattua 28 päivän viiveellä kertoen, että kannattaa ottaa yhteyttä puhelimitse.

    Kolmen viikon downtimen jälkeen saatiin yhteys toimimaan ja seuraavana olikin sitten hyvärin saaminen tuolta toimimattomalta ajalta. Soitettua aspaan he neuvoivat soittamaan vikapäivystykseen. Siellä he totesivat liittymän toden totta olleen alhaalla ja hyvityksen johdosta pitäisi olla yhteydessä asiakaspalveluun. Asiakaspalvelusta neuvottiin tekemään kirjallinen reklamaatio, johon tuli kirjallinen vastaus kahden viikon hyvityksestä. Luonnollisestikaan liittymän oltua kolme viikkoa heti kärkeen toimimattomana tämä ei minulle kelvannut. Kirjalliseen ehdotukseen kolmen viikon hyvityksestä ei ikinä tullut vastausta.

    Vikailmoituspuolella osasivat sanoa, että he voivat hyvittää sen mukaan koska he ovat luoneet casen(tiketin) ja se päivämäärä on viikkoa myöhäisempi kuin mitä lukee sopimuksessa toimituspäivämääräksi ja koska se tekstari-ilmoitus tuli. Kun en kyennyt ymmärtämään miksi liittymästä, joka ei ole missään vaiheessa toiminiut, oltaisiin hyvitetty jotain muuta kuin se aika mitä se todellisuudessa oli alhaalla, neuvottiin lähettämään kirjallinen reklamaatio, johon ei siis vastattu aikasemmin eikä varmasti vastattaisi tulevaisuudessakaan.

    Aikaa tähän on saanut kulumaan ihan kiitettävästi(super nopeat 10 min vastausajat aspassa jos soittaa keskellä yötä) ja v - käyräkin noussut aika-ajoin aika korkealle. Oikein itsekin ihmettelee kuinka hyvä itsehillintä ihmisellä voi olla. Nyt ollaan tilanteessa, jossa odotellaan mitä lasku tulee pitämään sisällään ja pitääkö muutaman euron takia lähteä tappelemaan muita reittejä pitkin, vai tuleeko joku siellä järkiinsä.

    P.S. Netissä anonyyminä vinkuminen ei millään muotoa kuulu tapoihin, mutta tämä kyseinen tapaus on omasta mielestäni jotain sellaista mikä vaan pitää jakaa muiden kanssa.
     
  2. karkka

    Liittynyt:
    2/8/02
    Viestit:
    605
    Tykkäykset:
    2
Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju