GD75 polufooniset soittoäänet?

Saukki

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Moniko "raitaisia" nuo polyfooniset soittoäänet kyseisessä kännyssä on?

yellow

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Saukki sanoi:
Moniko "raitaisia" nuo polyfooniset soittoäänet kyseisessä kännyssä on?
ellen nyt ihan vaarin muista, niin 4 kanavaiset ne on. Aihetta on mielestani kasitelty taalla aikaisemminkin eli hakemalla vastaus loytyy

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Siemens ME45 ei kait ole polyfoonisia ääniä, mutta mitä ne sitten on? Kauniilta ja melodisilta ne kuulostaa.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
|Blue| sanoi:
Siemens ME45 ei kait ole polyfoonisia ääniä, mutta mitä ne sitten on? Kauniilta ja melodisilta ne kuulostaa.
ei ole polyfonisia, tavallisia alle 100kt midejä

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
AT sanoi:
|Blue| sanoi:
ei ole polyfonisia, tavallisia alle 100kt midejä
Käykö kaikki alle 100kt midit?

Esim. nämä: http://personal.inet.fi/koti/ari.niemi/midit.htm

Edit: Montakos omaa soittoääntä voi ks.puhelimeen kerralla laittaa? Vai täytyykö muisti biisien kokojen mukaan? Jos täyttyy niin mikäs on max. koko kaikille biiseille yhteensä?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Pystyiskö noita midejä mitenkään muuttaan vaikka Samsung N620:een sopivaksi?

Jace

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4
Puhelinmalli
N95, iPhone SE, E71, V3, 7610, 8850....
AT sanoi:
|Blue| sanoi:
Käykö kaikki alle 100kt midit?

Esim. nämä: http://personal.inet.fi/koti/ari.niemi/midit.htm

Edit: Montakos omaa soittoääntä voi ks.puhelimeen kerralla laittaa? Vai täytyykö muisti biisien kokojen mukaan? Jos täyttyy niin mikäs on max. koko kaikille biiseille yhteensä?
No noi ei käy, siis sellaset tavalliset missä on yksi piippaus/yksi "raita".
Voi esim sl45:seen ladata sisään vaikka orkesteriteos-midin, tosin puhelin poimii sieltä sikin sokin nuotteja jotka sitten soittaa. Tulos voi olla mielenkiintoinen.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Jace sanoi:
Voi esim sl45:seen ladata sisään vaikka orkesteriteos-midin, tosin puhelin poimii sieltä sikin sokin nuotteja jotka sitten soittaa. Tulos voi olla mielenkiintoinen.
Joku on sanonut minulle että S/ME45:ssa on sama juttu kuin SL45:ssa, mutta minulla ei ainakaan toimi, tai siis se ottaa ne puhelimeen ja kun yrittää soittaa niin ei kuulu mitään

G

Guest

Palaute - 0%
0   0   0
AT sanoi:
Jace sanoi:
Joku on sanonut minulle että S/ME45:ssa on sama juttu kuin SL45:ssa, mutta minulla ei ainakaan toimi, tai siis se ottaa ne puhelimeen ja kun yrittää soittaa niin ei kuulu mitään
eli kun ei kuulu mitään niin se on sen merkki että siinä kappaleessa on liikaa ääniä, tietääksi/mikäli olen oikein ymmärtänyt.

Top Bottom