1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

GD67 vs S55

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Cancel, 17/9/02.

1. Cancel

Tykkäykset:
    0
    Minulle tarjoutui tilaisuus saada tuo GD67 todella halvalla ja lupauduin periaattessa ostamaan kunnes silmiini osui S55, IHAN TÖRKEEN SIISTI! ;-D
    nyt en voi perua oikein tuota GD67:aa :-|

onko tuo S55 "parempi" kännykkä peruskäyttäjälle (en siis tarvitse wappeja ja javaa jne)? Kellään tietoo S55:n tulevast hinnast? Ja mitä ominaisuuksia S55:ssä on. siemensin sivuilt en löytäny.
    Kuulin että GD67:n käyttämä verkko olisi huonotoiminen ja pätkimisiä olisi esiintynyt. (panasonicin pojat kun testaavat sitä jo Suomessa)

2. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Sehän riippuu ihan operaattorista onko verkko huono ;)

3. Cancel

Tykkäykset:
    0
    no en tod oo mikää asiantuntija mut se panasonicin tyyppi höpötti jotain ettei ois luurist eikä operaattorist kii (älä mult kysy mistä se sit on kii ;)

4. Guest Vieras

itse valitsin ja tilasin gd67:n sillä se vaan on parempi sekä paaaljon hienompi kuin siimenssi

5. Heiska

Tykkäykset:
    0
    Panasonic GD67 maksaa 325,- ja Siemens S55 sittenjoskuskun tulee myyntiin (joulukuu?) maksaa noin 500,- eli aika eri hintaisista peleistä on kysymys. Mulla oli mahdollisuus hiplata kaverilla olleeseen GD67 ja se tuntui kyllä pelittävän todella mainiosti, lisäksi soittoäänet oli tosi selvät ja hienot

Jaa tämä viestiketju