Garmin Kellot yleiskeskustelua

Howler88

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
8560
Puhelinmalli
iPhone 13 Pro & S22 Ultra
Fenixin ja epixin välillä mietin myös, mutta on se amoled näyttö kuitenkin sen kalliimman hinnan arvoinen.
Ja kyllähän se motivoi ihan erilailla nousta sohvalta liikkeelle kun 1000e riipus muistuttelee ranteessa :D
Vähän riippuu mitä arvostaa, ei fenixinkään näyttö varmasti huono ole mut amoled on aina amoled, toiset tykkää ja toiset ei. Akunkestossahan tuossa eniten ottaa takkiin mut kyllä mulla epixissä akku kestää kaikki herkut päällä kuusi päivää.
Pari kertaa viikossa kuitenkin lataan sitä saunareissujen ajan ja en ole kertaakaan kytännyt prosentteja paljonko on mehuja jäljellä. Huoletonta on siis meno tälläkin akun suhteen.

stadia

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
929
Nythän se myrkyn lykkäsi. Kelloon tulee kaikki muut ilmoitukset sujuvasti paitsi puhelut. Puhelu kun tulee niin kello ei inahdakkaan. Olisko niin että 1/10 kerroista värähtää mutta muuten ei mitään. Ossaatko auttaa miestä mäessä?
Tais päivitys auttaa vaivaan

Stiff

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
47   0   0
Reaktiopisteet
3812
Puhelinmalli
k
Tännekin valui 8.21 päivitys 7x:ään tänään. Valtava listaus päivityksiä, yhtenä isoimpana kuulemma päivitys unenseurantaan. Kellon pitäisi nyt tulkita paremmin levoton uni.

stadia

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
929
Katoin piruuttani sykkeitä niin oirehdin koronasta sunnutaina illasta mutta jo la-su yönä oli mulla sykkeet melkein 20 enemmän kuin normi yönä - sattumaa vai koronasta johtuvaa 🤷‍♂️ ja päivälläkin sykkeet huiteli yli sadan tienoilla levossakin.

Haralde

Harrastellaan
Palaute - 100%
118   0   0
Reaktiopisteet
2398
Puhelinmalli
Vaihtelee
Katoin piruuttani sykkeitä niin oirehdin koronasta sunnutaina illasta mutta jo la-su yönä oli mulla sykkeet melkein 20 enemmän kuin normi yönä - sattumaa vai koronasta johtuvaa 🤷‍♂️ ja päivälläkin sykkeet huiteli yli sadan tienoilla levossakin.
Aika hurjasti ollu koholla, että tuskin sattumaa. Mulla on yleensä aina joku syy tiedossa, jos yli 5 koholla leposyke.

Howler88

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
8560
Puhelinmalli
iPhone 13 Pro & S22 Ultra
Kyllä täälläkin epix koronan huomasi juuri samanlailla.

stadia

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
929
Aamulla ei ollut oireita eikä tule sykkeitä normisti seurattua mutta kun tuli oireet ja katoin sykkeen niin meinasin perseelleni lentää :) nyt sykkeet normalisoituneet ja tällä hetkellä 75.

Perusduunari

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
36
Puhelinmalli
Samsung galaxy s21
Korona nosti leposykkeen sadan paikkeille minullakin. Aika inhottavan tuntuista

Top Bottom