Garmin Kellot yleiskeskustelua

Puuha Pete

Paikallaan Hiihtäjä
Palaute - 98.5%
63   1   1
Reaktiopisteet
3714
Puhelinmalli
ÄlytönPuhelin
Kun tälläisestä oli vähän puhetta Älykello osastolla niin tehdään oma alue Garmin älykellojen yms ominaisuuksista muiden menettämättä yöuniaan. :)

Puuha Pete

Paikallaan Hiihtäjä
Palaute - 98.5%
63   1   1
Reaktiopisteet
3714
Puhelinmalli
ÄlytönPuhelin
Aloitan oman purkautumiseni. :)

Mulla on käytössä Garmin Venu 2 Plus.
Kädessä koko ajan paitsi suihkussa ja kun lataan.

Tällä hetkellä tärkeimmät asiat ovat mulle :

- Kalorien kulutus (painon pudotus menossa). Synkkaa hienosti My Fitness Pal:in kanssa hienosti. Helpottaa omaa elämää kaloritouhussa.

- Unenseuranta vaikka se tuntuu jotenkin vajakilta tai sitten käyttäjä on itse.

- Bodybattery on kätevä työkalu seurata omaa energiatasoa.

- Sykkeen seuranta (koska kärsin paniikkihäiriö sonnasta), toki on sitten Garminin sykevyö mikä liitetty soutulaitteeseen ja kännykkään. Menee soututiedot interwebin syövereihin.

-Stressitasoa epäsäännöllisesti

Viimeksi muokattu:

Nightuser

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
12932
Puhelinmalli
MG7PWR
Eikö otsikko voisi olla vain "Garmin kellot"

Aika paljon keskustelua Garmineista on ja suositteluja ovat joten hyvä että oma ketju näille on (y)

kaßu

Vuoden foorumilainen 2021, MVP of the 2021
Palaute - 100%
96   0   0
Reaktiopisteet
32225
Puhelinmalli
iPhone
Tässä tosiaan itellä ollut Fenix 6 vasta 4 täyttä päivää niin ei vielä pitkäaikaisia fiiliksiä ominaisuuksista mutta ensipuraisuja.

Bodybattery on tän lyhyen jakson aikana ainakin jotenkin toimiva mielestäni. Muina aamuina ollut 100 ja tänään 59 ja siltä tosiaan koko päivän tuntunutkin?

Stressi myös. Sunnuntaina oli 18 ja nyt viikolla 32-42 tai jotain.

Myös vedenjuonnin laskuri on mukava ja saa juomaan vettä oikeasti.

Toki kaikkea muutakin hienoa on mutta tosiaan tässä ei paljon ole vielä kerennyt tutustua.

kaßu

Palaute - 100%
96   0   0
Reaktiopisteet
32225
Puhelinmalli
iPhone
Aloitan oman purkautumiseni. :)

Mulla on käytössä Garmin Venu 2 Plus.

Tällä hetkellä tärkeimmät asiat ovat mulle :

- Kalorien kulutus (painon pudotus menossa). Synkkaa hienosti My Fitness Pal:in kanssa hienosti. Helpottaa omaa elämää kaloritouhussa.

- Unenseuranta vaikka se tuntuu jotenkin vajakilta tai sitten käyttäjä on itse.

- Bodybattery on kätevä työkalu seurata omaa energiatasoa.

- Sykkeen seuranta (koska kärsin paniikkihäiriö sonnasta), toki on sitten Garminin sykevyö mikä liitetty soutulaitteeseen ja kännykkään. Menee soututiedot interwebin syövereihin.

-Stressitasoa epäsäännöllisesti

Mun mielestä toi unenseurantahan on melkein parasta mitä nähny? tossa on selkeästi dataa kun joissain muissa tuntuu siltä että kertoo koska olen mennyt nukkumaan ja koska herännyt. Senkin sen perusteella mitä olen asettanut?

Puuha Pete

Paikallaan Hiihtäjä
Palaute - 98.5%
63   1   1
Reaktiopisteet
3714
Puhelinmalli
ÄlytönPuhelin
Mun mielestä toi unenseurantahan on melkein parasta mitä nähny? tossa on selkeästi dataa kun joissain muissa tuntuu siltä että kertoo koska olen mennyt nukkumaan ja koska herännyt. Senkin sen perusteella mitä olen asettanut?
En voi sanoa ääneen missä mielestäni oli parempi tai muistot kultaa niitä hetkiä :D

TikkaN

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1380
Puhelinmalli
.
Mulla on Garmin Venu Sq. Music Edition.

+Musat mukaan salille tai lenkille eikä tarvitse raahata kännykkää mukana.
+Garmin Coach. Syksyllä oli 10km juoksuprojekti tavoiteaikaan ja ensimmäistä kertaa kokeilin "digitaalista valmentajaa". Todella hyvä kokemus.

Käytän kelloa vain kun treenaan.

Tässä minun mallissa unenseuranta on todella huono eikä toimi alkuunkaan. Huomasi kun seurasi NFL-pelejä ja saattoi herätä tai valvoa katsomaan peliä ja Garminin mukaan täysunessa vaikka sohvalla katsoo peliä :LOL: En tiedä mistä se päättelee käyttäjänsä olevan unessa. Sykkeestä vai ettei liiku ollenkaan.

Puuha Pete

Paikallaan Hiihtäjä
Palaute - 98.5%
63   1   1
Reaktiopisteet
3714
Puhelinmalli
ÄlytönPuhelin
Mulla on Garmin Venu Sq. Music Edition.

+Musat mukaan salille tai lenkille eikä tarvitse raahata kännykkää mukana.
+Garmin Coach. Syksyllä oli 10km juoksuprojekti tavoiteaikaan ja ensimmäistä kertaa kokeilin "digitaalista valmentajaa". Todella hyvä kokemus.

Käytän kelloa vain kun treenaan.

Tässä minun mallissa unenseuranta on todella huono eikä toimi alkuunkaan. Huomasi kun seurasi NFL-pelejä ja saattoi herätä tai valvoa katsomaan peliä ja Garminin mukaan täysunessa vaikka sohvalla katsoo peliä :LOL: En tiedä mistä se päättelee käyttäjänsä olevan unessa. Sykkeestä vai ettei liiku ollenkaan.
Välillä itse yöllä sängyssä hereillä pari tuntia ja unenseuranta sanoo että nukun. Luultavasti kun ei liiku. Jopa Huawei Gt2 pro laski monta kertaa kävin yöllä kusella.

Howler88

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
26   0   0
Reaktiopisteet
12220
Puhelinmalli
iPhone 13 Mini & Galaxy Z Fold 4
Välillä itse yöllä sängyssä hereillä pari tuntia ja unenseuranta sanoo että nukun. Luultavasti kun ei liiku. Jopa Huawei Gt2 pro laski monta kertaa kävin yöllä kusella.
Epix gen 2 kuten myös edellinen fenix 6 pro tunnisti hienosti öiset heräämiset. Sama juttu kun aamulla heräät ja vaikka jäät sänkyyn makoilee liikkumatta niin usein on heräämisaika täysin oikein, joka tuntuu aika uskomattomalta. On joskus kellon mielestä unikin jatkunut vastaavissa tilanteissa mut ehkä olen ollut oikeastikin silloin unen rajamailla ja torkkunut, tiedä häntä. ?

Kalliitahan nää garminit on, mutta aktiivisena liikkujana vois melkein sanoa jopa epixistä jos ei joka sentin arvoinen niin melkein.
Ei tullut pienintäkään ostokrapulaa vaikka köyhänä duunarina tuohon 840€ kertarysäyksellä upottikin, ehkä se jotain kertoo et todella tyytyväinen saa laitteeseen olla ja juuri oikea peli ranteessa.
Ovh 1049€:lla olis ehkä muutamaan kertaan joutunut miettii mut hyvään hintaan sai laatukorun -20% koodilla.
Jos jostain pitää narista niin tän hintaisen laitteeseen olis saanut lisätä Venu 2 plussasta löytyvän puheluominaisuuden sekä voice assistantin.

Kuva vielä markan silarin kanssa, joka hakkaa orkkiksen mennentullen. Näitä on useampi jo tilattu varulta lodjuun jos kärsii kovassa menossa. ?
Mun mielestä @kaßu n pitäis saada myös tämmönen sen perunafenixin tilalle. ?
E30C797E-6CBF-43CB-A56A-91F675D704FA.jpeg

kaßu

Palaute - 100%
96   0   0
Reaktiopisteet
32225
Puhelinmalli
iPhone
Näkeekö mistää puhelimen appista paljo akkua on kellossa?

Ei jaksais nousta kattomaan et onko ladannu jo täyteen?

TRontti

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
84
Puhelinmalli
Honor View 20

GARMIN VIVOACTIVE 3 painaa esitteen mukaan 142 g. Eikö se ole hiukan painava, ainakin yöllä?​

Pasi_1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
41   0   0
Reaktiopisteet
10014
Puhelinmalli
NoPhone
Tais painaa fenix 7x vaan 83g niin ei toi vivo voi niin paljoa painaa kun vajaan kahvipaketin kera.

Hemppa

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
148   0   0
Reaktiopisteet
1979
Puhelinmalli
iPhone 13
Näkeekö mistää puhelimen appista paljo akkua on kellossa?

Ei jaksais nousta kattomaan et onko ladannu jo täyteen?
Garminin Connect -apin kautta ei ainakaan iPhonessa saa näkyviin. Toki muitakin appeja löytyy mutta en ole testannut.

kaßu

Palaute - 100%
96   0   0
Reaktiopisteet
32225
Puhelinmalli
iPhone
Garminin Connect -apin kautta ei ainakaan iPhonessa saa näkyviin. Toki muitakin appeja löytyy mutta en ole testannut.

Juu en löytänyt kans connectil? no ei oo tärkee homma mut kuitenki.

Janza182

"Dentist"
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
3841
Puhelinmalli
Pixel 4A
En kyllä moista ole kaivannut mut jännä sinällään ett aurinkotehot sovelluksesta näät eli jotain "lataukseen" liittyvää ?

Aikanaan meinas ensin tulla ostokrapula kun osti tän fenix 6x pro solar titaniumin mut en oo kyl katunu!

Hyvää dataa antaa ja ihan järkevää omaan oloon verrattuna. Myös palautumisajat järkeviä ja selkeesti kannattaa noudattaa niin olo erillainen. Akkukestokin vallan jepa ?
Uusia rannekkeita pitäs jaksaa tilailla..

Top Bottom