1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

galluppi: gprssän ja mms käyttö.. ja pikku kysymys

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja kimmo4377, 16/7/03.

1. kimmo4377

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Galaxy s6
    toivottavasti tästäkään ei oo jo tehty ,mutta kuinka paljon käyttätte gprs siis netissä surffailuun kännykästä(tiedän kaikissa puhelimissa ei ole ja netissä on ontuvaa kännykällä surffata) ja paljonko dataa liikkuu keskimäärin kuussa. itse huomasin just tänää laskussa että entinen 2mb oli nyt 14 mb kun sai uuden kännykän. niin ja miten se dna hinnottelu menee. onko se niin että wap gprs on vaan sen jotain neljä euroo ja ei ollenkaa mega kohtasta hinnottelua ja jos näin on nii kai p800 sitten pääsee vielä niilläkin asetuksilla puhelimen omalla selaimella netti sivuille wap grps:llä niinkun tähänkin asti ja voiko sillon olla myös internet asetukset ilman että joutuu maksaa sen 16e kuukausi maksun. vai oonko jättäny jotain väliin.

ja lähettelettekö paljon mms:siä?

(editoin kirjotus virheet)

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    WAP yhteyden kautta pääsee vain wap yhteyttä tukevilla ohjelmilla ja wap yhdyskäytävän rajoituksilla.
    xhtml selaimella joka tukee WAPi voi päästä varsin laajaan tarjontaan (toki riippuu yhdyskäytävästä)

3. kimmo4377

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Galaxy s6
    hmm no mä en kyllä nyt täysin ymmärtänyt, mutta ehkä mä sit kysyn liikkeestä. =) (eikä mulle varmaan kannata yrittääkkään selittää)

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Et voi selata Operan selaimella, et voi käyttää normaalia sähköpostiohjelmaa, eli yksinkertaistettuna voit käyttää vain wap selainta.

5. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    No nyt ei tule enää nettimodeemina käytettyä, mutta wappia varten on gprs käytössä ja kyllähän silläkin säästää huomattavasti rahaa pois laskusta. MMS:ää en ole vielä pahemmin käyttänyt, johtuu lähinnä operaattorien ylihinnoittelusta ja aika pahasti.

6. kimmo4377

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Galaxy s6
    ok. nyt taisin ymmärtää =) tanks

7. kenopaeaenaali

kenopaeaenaali Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Välimerkit ja isot kirjaimet ainakin.

Kaksi sanaa: uusiks meni.

joo, pilkpilk, nussnuss. Piti vaan tavata 10min tota tekstiä, ennenkuin tajusin (tai luulin tajuavani), mitä ajoit takaa.
    --kpn

8. kimmo4377

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Galaxy s6
    joo anteeksi, ei oo oikeen tämä kieli hallinassa. kesällä töis ja koulussa levätään sit.. sitä se tekee. =)

Jaa tämä viestiketju