1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Gallup:Mikä on paras GPRS yhteys puhelin (hinta/laatu)

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja MastaBlasta, 25/11/02.

1. MastaBlasta

Tykkäykset:
    0
    Haluaisin todella tietää parhaimman kännyn, koska osto on edessä. Ajattelin laittaa sen DNA:n kiinteen yhteyden, vai kannattaako tässä ajankohdassa, meinaan sitä hintamuutos juttua... Mielessä olisi Nokia 6510, mutta en ole varma.
    Kuulin että Siemensiä ei voi oikein jättää yöks imuroimaan ku akku loppuu, kun kaapeli menee tietokoneeseen (sama reikä). Se olis mun tilanteessa paska homma! Tai pysyykö edes yhteys yttä päällä? Toimiiko yhteys hyvin Kokkolan seutuvilla? Entäpä nopeus? Olisin tyytyväinen jos pääsis siihen 4.5 kilotavun imutusvauhtiin... Kiitoksia paljon jo etukäteen teidän auttavista vastauksista:)

2. rainman

Tykkäykset:
    0
    Omassa käytössäni on Motorola tp260:n, Ericsson T65:n ja R600:n, Motorola Accomplin, Nokia 6310i:n ja Siemens ME45:n joukosta osoittautunut ylivoimaisen toimivimmaksi ME45.
    Yhteys ei ole kaatunut kertaakaan, on nopein kaikista kokeilemistani malleista eikä jumita esimerkiksi yhteyttä luotaessa.
    Eli jos tietokoneessa suinkin on infrapunaa, niin ME45 on täydellinen gprs-modeemi. Infrapunattomista tietokoneista mulla ei ole gprs-kokemuksia.

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Jos alastuleva vauhti pääasia niin Siemensin GPRS terminaali.
    Jos joudut myös ylöspäin siirtään dataa niin jokin muu, eli suomessa yleisesti myytävistä ehkä 6310. Tai GPRS PCMCIA korteista voi löytä jokin sopiva.

4. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Jolla, Lumia 735, Lumia 1520
    Langan varassa olen ja hyvin ME45 toimii. Jotenkin vähän liiankin hyvin, kun lukee muitten kauhutarinoita. Ei pysty eläytymään kun itsellä vaan pelaa ja pelaa aina vaan ja jatkuvasti:))
    Akun kanssa olen pärjännyt, koska olen huono siivoomaan, enkä siis mielelläni imuroi.

5. Alpha- Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    176
    Puhelinmalli:
    Halko
    6510 peliin vaan

6. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jep!

Mutta ei tuo 6510 ole halvin. M45 on hinta/laatu suhteelta hyvä vaihtoehto.

7. lateri112

Tykkäykset:
    0
    Kannattaa kyllä harkita tätä ME45 GPRS käyttöön, koska kun kopioi jotain niin tulee aina yli 5kt/s. Ja kyllä tuo akkukin kestää GPRS päällä varmaan jotain 10 tuntia, harvoin tulee oltua niin kauaa netis jos ei kopioi vaikka yöllä jotain.

8. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Älä missään nimessä tee sitä virhettä, että ostat siemensin. Itse sen tein ja vähän harmittaa. Tällä hetkellä on takuuhuollossa, ku kenttä hävis tosta noin vaan ja sitten tuli takas ja hävis taas. No ei voi yleistää nyt on nokian 6150 ku siemens lähti jyväskylää. Nokian huolto antaa uuden odottaessa, jos ei saa sitä kuntoon ja on valmistus vika ja saa uuden swap luurin, mut siemens lähettää sen jyväskylää ja sit takas kestää turhan kauan. No en siit akun kestävyydestäkää tiedä, yleensä se akku on lopussa valmiina ku alat käyttää nettiä varsinkin jos käytät sitä puhumiseen. Ainakin itselläni jos käytän mun siemensiä netissä.

9. heino79

Tykkäykset:
    0
    en hirveemmin suosittelis nokioita... itelläni oli 4kuukautta 6310i. Kyllästyin sen hitauteen (max 3,8kts). Sitte käyttelin isoveljen R600:sta jossa nopeus abt 4,5-5,5kts. Välillä korkeempi. Nyt on Siemens M50 jolla tulee abt 5:ttä. SIemensiin voit tietysti hommata lataavan USB-kaapelin.

10. lasse79

Tykkäykset:
    0
    Siemens ME45:n datakaapeliin on kohtuu helppo kötöstää laturin piuha kiinni!

11. MastaBlasta

Tykkäykset:
    0
    Tämä kuulostaa todella hyvältä vaihtoehdolta!

12. Predator2000

Tykkäykset:
    0
    Siemens C55/M50.

Jaa tämä viestiketju