1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Galaxyt viivalle: S2, Nexus ja Note

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja ShockedFIN, 18/12/11.

1. ShockedFIN

Tykkäykset:
    1
    Tekisi mieli ostaa itselle jonkinlainen joululahja ja samalla päivittää tämä ZTE Blade vähän parempaan malliin. Tällä hetkellä suurimmat kiinnostuksen kohteet ovat otsikossa mainitut Samsung Galaxy -puhelimet S2, Nexus ja Note. Olen ilmeisesti tipahtanut hieman kehityksen rattailta, sillä yllätyin kun eräässä lukemassani vertailussa Nexuksen vaatimattomia tehoja haukuttiin. Niinpä toivonkin, että te, arvoisat foorumi-ihmiset, pystyisitte kertomaan mikä noista kolmesta pitäisi sitten hankkia.

Tässäpä vielä tiivistettynä kunkin hyvät ja huonot puolet mielestäni ja tietääkseni:

S2. Plussat: Teho, kamera, näyttö
    Miinukset: Koko, Touchwiz, ei vielä ICS:ää
    Hinta: 450€

Nexus. Plussat: ICS, näyttö
    Miinukset: Teho, kamera
    Hinta: 600 €

Note. Plussat: Teho, kamera, näyttö
    Miinukset: Valtava koko, yhden käden käytettävyys
    Hinta: 650 €

Noten olen jo melkein rankannut ulos juuri sen vuoksi, ettei luuria oikein yhdellä kädellä voi käyttää, mutta nyt lähinnä pohdin valintaa Nexuksen ja S2:n välillä. Bladen yleisen hitauden jälkeen tekisi kieltämättä mieli tarttua tehokkaimpaan markkinoilla olevaan luuriin, mutta onko tuo S2 muuten mistään kotoisin? Olenko muuten kokonaan unohtanut jonkun myös markkinoilla olevan luurin, jota kannattaisi harkita? Operaattoritarjoukset kiinnostavat toki, mutta eivät ole pakollisia, sillä minulla on edelleen vuosi jäljellä ZTE Bladen mukana tullutta 2 € / kk nettiä. Sitä parempaa hinta / nopeus -suhdetta ei taida minkään teholuurin mukaan tällä hetkellä saada.

2. Dotzki

Dotzki Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    683
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Ehdottomasti galaxy nexus. Ääni siis sille, jos iphone on pois suljettu :)

3. Mummo123 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    95
    Puhelinmalli:
    iPhone 5s
    Galaxy Nexus tietenkin jos noista pitää valita.

4. seiluri

seiluri Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    273
    Puhelinmalli:
    Huihai+Lumia
    Itse valitsin sekä vaihtoehdon a ja c eli ei ääni nexukselle

5. ShockedFIN

Tykkäykset:
    1
    Nexuksen hankinnassa arvelluttaa lähinnä se, että onko tarkempi näyttö todella melkein 200 € lisähinnan arvoinen. Etenkin kun samalla menettää pikkaisen tehoissa, kameran laadussa sekä muistikorttipaikan.

Ja tosiaan aikomuksena on joka tapauksessa rootata puhelin, joten edes päivitysten saapumisnopeus ei oikein ole meikäläiselle riittävä täky.

Jaa tämä viestiketju