1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Galaxy S5 taikka Iphone 5S

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Kim Lindström, 19/1/15.

1. Kim Lindström

Kim Lindström Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    99
    Puhelinmalli:
    S7
    Elikkä nyt on "suuri" ongelma. Käytössä nyt tuo Galaxy S5 ja vähän tekisi mieli hankkia tuollainen Iphone 5S. Nyt kysynkin teiltä vähän mielipiteitä, eikä semmoiset mielipiteet riitä että "iphone on paras, androidi ihan paska" android on paras" ynm. Vaan asiallisia vastauksia. Mikä tekee SINUN mielestsi iphonesta taikka galaxystä paremman? Kamera on ERITTÄIN tärkeä mulle ja sampassa on hyvä vai onko iphonessa kenties parempi??

Kiitos vastauksista jo!

2. Kontrolli Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    178
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s + Iphone SE
    Molemmat hyviä puhelimia kaikin puolin, eli lähinnä makuasioihin mennään. Kamera on 5s:ssä hyvä, onko parempi kuin S5:ssä niin testejä löytyy puolesta ja vastaan. Itse tykkään iPhonen kameran käyttiksestä, sopivan simppeli ja todella nopea. Luurin voi antaa melkein kenelle vaan kuvan ottoa varten ja onnistuu. Mielestäni tulee myös vähemmän tärähtäneitä kuvia, voi johtua toki siitäkin että puhelinta pienuuden takia on helpompi pitää vakaana. Jos tykkäät Sampan käyttiksestä ja isosta näytöstä niin en näe järkeä vaihtaa, todella hyvä kamera tuossakin on. Itse vaihdoin Sampasta takaisin Appleen puhtaasti käyttiksen takia, mutta parhaat luurikuvat olen ottanut Sampalla, tykkään itsekin paljon räpsiä. Ei varmaan paljon auttanut minun 5 senttiä tähän asiaan :)

3. Kim Lindström

Tykkäykset:
    99
    Puhelinmalli:
    S7
    Se siinä just on kun tää iso näyttö on niin kiva :D muutenkin tykästynyt tuohon androidiin. Ainut mikä juuri houkuttelee vaihtamaan takaisin iphoneen on sen koko ja kameran helppous, sopii juuri täydellisesti omaan käteen. Ja tuntuuhan se ip laadukkaamalta kun tää muovinen s5:nen. Täytynee harkita vielä.

4. Vildi

Vildi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    137
    Puhelinmalli:
    Moto X Style
    Itse kyllä pysyttelisin S5:ssä. Ei se iPhone 5S missään nimessä huono luuri ole vaikka miten kääntelisi, mutta omasta kokemuksesta S5:n kamera on parempi kuin iP:ssa. Lisäksi Samsungin vedenkesto on mielestäni aina plussaa (joskin se läppä ärsyttää joka kerta kun sellaisen lataustarkoituksessa avaa). Käyttiksestä on paha sanoa kun jotkut tykkää äidistä ja jotkut tyttärestä, joskin androidin muokattavuudet esim launcherilla ovat mielestäni must, mihin iOS ei kykene.

Toki jos vain tekee mieli vaihdella niin siitä vaan, ei tarvita kummoisia perusteluja :D

5. daali98

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    HTC One M8
    Itse suosittelisin Sony Xperia Z3 Compactia jos puhelinta haluat vaihtaa ja kamera on tärkeetä sinulle.
    Sonyn android skini on myös paljon kevyempi kuin Samsungin mikä tekee puhelimesta nopeamman.
    Eli tota puhelinta suosittelisin sulle jos haluaisit vaihtaa johonki!

6. Kim Lindström

Tykkäykset:
    99
    Puhelinmalli:
    S7
    Tässä S5:sessa tosiaan ei ole mitään vikaa, erittäin hyvä kaiken puolin. Kamera erittäin hyvä JOS on kunnon valoa, iphonessa omasta mielestäni parempi kuva sit jos valoa hiukan vähemmän, näin ainakin omasta mielestäni. Tykkään molemmista käyttiksistä yhtä paljon, jos iOs:iin saisi tuon Nova launcherin se olisi vielä kivempi :D

Vaimolla tuo compactin isoveli Z3:nen ja onhan se hyvä luuri kaikinpuolin, mutta omasta mielestäni se on vaan liian naisellisen näköinen :D omasta mielestäni tuo sonyn oma skini on yhtä kauheen näkönen kuin sampan, tosin saahan siihen Novan kanssa.

Saisin ton Galaxyn vaihdettua viikon ikäiseen IPhone 5s 32gb versioon mikä houkuttaa sen korkeammalla jälleenmyynti arvolla, vaikeita päätöksiä :D

7. toivis85

toivis85 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    326
    Puhelinmalli:
    Huawei P9+
    Ei näitä asioita voi järjellä miettiä, ota se kumman haluut enemmän :D Ja ainahan voi sit vaihtaa takaskin jos tulee Samsungia ikävä.

Jaa tämä viestiketju