1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Galaxy s3 vai Optimus G ??

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja telefouni, 24/6/13.

1. telefouni

Tykkäykset:
    0
    Niin, kertokaas kumpi noista pitäisi valita, kun uutta puhelinta etsin. Hirveesti mulla ei ole kriteereitä paitsi et alle n.450 pitäs saada mahdollisimman monipuolinen ja ennen kaikkea hyvä puhelin. Mielellään hyvä prossu ja kamera myös. Oon loppuen lopuksi päätynyt noihin kahteen eli SGS3 ja LG Optimus G.

Molemmat noista puhelimista ovat melko tasavertaisia, mutta siltikin kovin erillaisia. Itse olen kuitenkin hieman Optimuksesta enemmän kiinostunut sen ominaisuuksien vuoksi, mutta siihen taas noi lisävarusteet(kuoret,kalvot yms.)ovat harvassa Suomessa. Lisäksi arvelluttaa tuo itse LG, kuinka tuo kestää ?

Mutta sitten tää hyväksi suositeltu S3...olis hieman edullisempi ja paljon lisävarusteita tarjolla eikä paljoakaan ominaisuuksissa häviä Optimukselle. Mutta olen kuullu myös huhuja että olis laginen ?

Kertokaa kokemuksia ja omia mielipiteitä. Voi ehdottaa myös muita varteenotettavia kapuloita samasta hintaluokasta.

Kiitti vastauksista jo etukäteen

LG

http://www.markantalo.fi/product/pu...GE975BLACK/lg-optimus-g-e975-alypuhelin-musta

Samsung

http://www.markantalo.fi/product/pu...msung-galaxy-s3-i9305-4g-alypuhelin-valkoinen

2. Anterssi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 Plus
    S3:ta voi suositella edelleen.

Samsung Galaxy S3 on omassa taskussa roikkunut mukana noin vuoden ajan ja tänä aikana päivittynyt 4g-malliinkin. Voin suositella kyseistä kapulaa isolla kädellä: 1) Bugeja ei ole vuoden aikana ilmennyt, mikä oli suurin muutos SGS2:n verrattuna. 2) Puhelin on myös todella tehokas ja ajaa sovelluksia kiitettävällä nopeudella. 3) Kameran tarkkuus ja värimaailma ovat myös esille nostettavia seikkoja. 4) Puhelin taitaa irrota Gigantista tällä hetkellä reiluun 300e hintaan...

Itse olen tottunut vaihtamaan puhelimen uuteen n. vuoden välein, sillä älypuhelimien kehitys on ollut nopeaa viime vuosina. En kuitenkaan koe nykyisen vaihtamista uuteen vielä ajankohtaisena, sillä Galaxy S3 pärjää loistavasti käytössä ilman puutteita.

3. Arwin Grubel

Arwin Grubel Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1007
    Puhelinmalli:
    Note3 + Gear
    Itsellä ei ainakaan löydy luottoa LG:hen ollenkaan. Luotettavuus ja päivitykset voi olla mitä vaan. Tai olla olematta.

Eilen kävin ostamassa SGS3 4G-mallin ja tuntuu erittäin hyvältä käyttää. Sujuvaa ja sulavaa on kaikinpuolin. Päivityksiä tulee varmasti vielä suht pitkäänkin.

Alle 400€ tätä saa Gigantista, Dnalta ja Elistalta (SL myös). Ei mielestäni paha hinta, kun esim tuleva SGS 4 minikin tulee olemaan kalliimpi vaikka jää joka osa-alueella tälle...

Jaa tämä viestiketju