1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Galaxy s2 autokäytössä

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Keke78, 27/8/11.

1. Keke78

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung galaxy s2
    Hellou, jos ja kun käytän tota luuria autossa musasoittimena niin miten saan konfattua sen silleen että näyttö ei sammu koskaan ja näppislukko ei mene koskaan päälle?? Mul on sellanen kiina-ware autoteline ja usb-laturi auton 12v liittimessä ja muuten homma toimii ok mut ärsyttää se et jos haluaa vaihtaa biisiä tai ylipäänsä tehdä jotain luurilla niin pitää ensin painaa napista näyttö päälle ja sen jälkeen vielä aukaista 'näppislukko'. Jos ton edellämainitun pystyis tekemään silleen että ois yks pikakuvake joka vaihtais jonkun sortin telineprofiilin päälle niin aina parempi.

Eli vinkkejä kiitos :)

2. peltikasa

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S II
    Lataa esim car home ultra ja kytke se alkuun päälle. Sen saa laitettua vaikka työpöydälle pikavalintaan niin saat nopeesti auki. Siinä saa asetuksisa säädettyä näytön päälle pysyvästi. Muutenkin näppärä autossa.

Suosittelen itse hankimaan samsungin alkuperäisen autotelineen. Itselläni se ja car home ultra sovellus aukeaa automaattisesti kun puhelimen kytkee siihe. Telineeseen kytketään myös laturi ja äänipiuha, joten puhelimeen ei tarvitse erikseen johtoja laittaa. 30e taisi maksaaja todellakin saa rahoilleen vastinetta. Aiemmin itsellänikin oli ihan kylmäteline.

1 henkilö tykkää tästä
  3. jeppi

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S II
    uudet foorumin käyttäjät voisivat lukea vaikka tämän ennenkuin lisäävät uuden ketjun.

1 henkilö tykkää tästä
  4. Keke78

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung galaxy s2
    Joopa joo

Ketä kiinnostaa alkaa lukemaan 5 otsikon alta +1000 viestiä jos tarvii pikkasen vinkkiä, come on losers. On se nyt saatana jos keskustelufoorumilla ei saa keskustella. Anna sakkoa, anna kakkua, ei kiinnosta enää tippaakaan kun sain jo kysymykseeni vastauksen.

5. Keke78

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung galaxy s2
    Mistä ostit

sen telineen??? Minkälainen kiinnitys siinä on??? Mulla on nyt sellanen mika laitetaan tuuletusritilöihin ja se on ollu ihan jees. Onks tossa sun mainitsemassa vehkeessä jonkin sortin imukuppikiinnitys?? Mulla on skoda fabia ja siinä tuulilasi on helvetin kaukana kuskista, ei riitä mikään 30 sentin varsi jos meinaa imukuilla tuulilasiin jotain laittaa.

6. peltikasa

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S II
    Minulla on siinä kojelaudassa se kiinni imukupilla.

7. Osiris

Tykkäykset:
    0
    Mulla on tuo samsungin oma teline, mutta kun laitan puhelimen kiinni siihen ja latausjohdon paikalle se haluis asentaa heti ääniohjausasetukset päälle. Voiko tuon jotenkin ohittaa?

8. peltikasa

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S II
    Asenna joku korvaava autosofta kuten tuo car home ultra. Androidissa on car home -ohjelma mutta jostain syystä ei ole suomessa käytössä vaan se menee automaattisesti ääniohjaukseen. Xda foorumilta löytyy alkuperäinen googlen ohjelma.

Tässä vielä linkki http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1081017

Jaa tämä viestiketju