1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Galaxy S yhteystiedot

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja oldfart, 20/3/11.

1. oldfart

Tykkäykset:
    0
    Moi ! Onnistuin eilen sähläämään luurin kanssa niin että kaikki yhteystiedot hävis ja nyt kuitenkin onnistuin saamaan luuriin uusimman päivityksen ja ennen sitä tein varmuuskopion mut eihän siitä ole paljoo apua kun yhteystiedot oli kadonnu jo aikaisemmin joten kysymys kuuluu mistä löytäisin tietokoneeltani edellisten päivitysten aikana tekemäni varmuuskopiot jotka on tehty edellisellä Kies versiolla ja sieltä saisin plokkattua ne n. 200 numeroo jotka on kadoksissa !!??

Kiitos ja Anteeksi jo etukäteen !!

2. kalletin

Tykkäykset:
    1
    Terve! Et ole varmaankaan kaikkia yhteystietoja kerännyt Galaxy S:n aikana, vaan varmaankin vanhasta puhelimesta otit sim-kortin? Jos näin, niin sitten menet yhteystietoihin ja painat menu-nappia--->tuo/vie--->tuo sim kortilta. Ja siittä valitset ''kaikki yhteystiedot''.

3. oldfart

Tykkäykset:
    0
    Kiitos vastauksestasi ! Ei kun mulla oli yhteystiedot ainoastaan puhelimen muistissa eli sim-kortti on ns. tyhjä. Noh täytyy huomenna soittaa Sampan tukeen jos sieltä osaisivat neuvoo !! niin ja tottakai vanha puhelin on annettu kundin käyttöön joten siitä ei oo apua .

4. oldfart

Tykkäykset:
    0
    No nyt oon saanu lisäiltyä yhteystietoja takaisin puhelimeen ja nyt kysymys kuuluu miten saan siirrettyä nyt puhelimessä olevat yhteystiedot esim gmailiin jos vaik joskus jatkossa onnistun taas sössimään tän luurin kanssa. Ois siellä tallessa jos joskus joudun niitä takas palauttelemaan

Kiitos jo etukäteen !!

5. 12Tuula

Tykkäykset:
    0
    Itse tein seuraavasti ja onnistui hyvin.

-> yhteystiedot -> valikko (vasen alakulma) -> tuo/vie -> (tuo/vie yhteystiedot) tuo SD-kortilta -> tallenna yhteystiedot kohteeseen -> valitsin gmailin

- laiteohjelmiston versio 2.2.1
    - perustaajuuden versio I900XXJPY
    - koontiversio FROYO.XWJS7

6. oldfart

Tykkäykset:
    0
    Kiitti neuvoista 12Tuula . Mä kun yritän tota hommaa niin luuri ilmottaa ett SD-kortit tarkistus epäonnistui(syy:SD- kortilta ei löytynyt vCard- tiedostoja). Osaisko joku neuvoo ???
    ps. mulla on yhteystiedot puhelimen muistissa ei sim-kortilla !

7. kahvitahra

kahvitahra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    29
    Ensin tietysti tallennat (viet) yhteystiedot sdkortille :)

8. oldfart

Tykkäykset:
    0
    Kiitos kahvitahra nyt se homma onnistu.... mites nyt siis onx mun yhteystiedot nyt tallessa jossain gmailissa ja miten pääsen kattomaan ett ne meni sinne tai jotain.......anteeksi tyhmät kysymykset mut kuten nimimerkistä ilmenee niin mä oon vähän hukassa näitten juttujen kanssa. Olkaa kärsivällisii kyl se siitä .....!!!

9. arz1

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S 9000 CM7 + Glitch kernel
    Sielä gmailin pilvessä ne on. Pääset niitä katsomaan ja muokkaamaan kirjautumalla gmail tilillesi ja vasemmasta reunasta Yhteystiedot.
    Nyt kun pidät syncronoinnin päällä niin muutokset tallentuvat automaattisesti.

PS: Mikäli et halua pelkkiä sähköpostiosoitteita näkyviin puhelimesi yhteystietoihin niin valitse sieltä -näyttöasetukset ja täppä kohtaan -vain puhelinnumerolliset

10. oldfart

Tykkäykset:
    0
    Ok kiitti arz1 !! Täytyy sit vissiin ootella viel ei ainakaan näy tuol gmailin puolella mitään!! Kerro nyt viellä mitä tää tarkottaa (Nyt kun pidät syncronoinnin päällä niin muutokset tallentuvat automaattisesti) ??

11. arz1

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S 9000 CM7 + Glitch kernel
    Elikkä mene:
    -asetukset
    -tilit ja synkronointi
    katso että on täppä molemmissa kohdissa siinä ylhäällä.
    Siitä alta painat sitä sun gmail tiliä ja pääset valikkoon jossa on 3 kohtaa, katso että on täppä ainakin synkronoi yhteystiedot kohdassa.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

12. oldfart

Tykkäykset:
    0
    Kiitos paljon arz1 hyvistä ja selkeistä neuvoista ! Nyt löytyy gmail tililtä yhteystiedot. Loistohomma ett täältä löytyy asiallisia ohjeita antavia ihmisiä ett tämmönen vähemmän ymmärtäväkin osaa ja (((oppii lisää))) !!!!!!!!

Jaa tämä viestiketju