1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Galaxy S laiteohjelmistopäivitys - Apuja tarvitaan

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Franz, 6/6/11.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Franz

Tykkäykset:
    0
    Eli nyt alkaa kohta palamaan käämit Kiesin kanssa...

Ostin elokuussa Galaxy S:n ja en ole kovin paljoa ehtinyt laitteella leikkimään. Joskus vuoden vaihteen jälkeen ajattelin päivittää ohjelmiston android 2.2:een, mutta enpä onnistunut siinä. Päätin sitten odottaa seuraavaa versiota, kun en saanut aikaan / ehtinyt alkaa selvittämään missä vika. Nyt olen tässä parin viikon aikana yrittänyt selvitellä 2.3.3:n asennusta, mutta eipä senkään asennus onnistu. Olisi kuitenkin vihdoin kiva saada flashit ja gps:t jne. pelittämään kunnolla.

Lyhyesti ongelma on tämä: Kies ei tarjoa mulle uutta laiteohjelmistopäivitystä. Kiesin olen asentanut ja poistanut jo useaan otteeseen, eikä se ole auttanut. Puhelimen se tunnistaa kyllä ja Kies näyttää laiteohjelmistoversion olevan PDA:JM2/PHONE:JM1/CSC:JM1(NEE).

Kiesin versio on 2.3.3.11044_11 ja puhelimesta katsottuna laiteohjelmiston versio on 2.1-update1.

Olen yrittänyt selata tämän palstan keskusteluita, mutta nämä fläshäykset, kernelit ja muut menevät ylevästi ohi hilseen. Voisiko joku ystävällisesti vääntää rautalangasta, miten saisin helposti uuden ohjelmistoversion siten, että takuutkin säilyisivät? Yritin kokeilla ladata useastakin paikasta mm. kies registry patcher 1.7.0.0:a, mutta sekin herjaa, että .rarin "header is corrupt"...

2. apek

apek VIP

Tykkäykset:
    1057
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju