1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Galaxy S ja nokia-tyyliset profiilit?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja nikopoika, 4/3/11.

1. nikopoika

Tykkäykset:
    0
    moi! olen kahlannut foorumia ja nettiä mutta miten helpoiten saisi puhelimeen samanlaiset profiilitoiminnot kuin wanhoissa nokialaisissa?

tavoite olisi että virtanapista painamalla tulevaan listaan voisi lisätä esim. 'YÖ' profiilin jolloin kaikki viestit ja kaikki muut paitsi ryhmän 'perhe' puhelut olisivat äänettömiä.

yks keino olisi kai laittaa oletus-soittoääni äänettömäksi ja 'perhe'-ryhmälle soittariksi äänellinen ja sitten vielä joku ohjelma(?) jolla voisi nuo asetukset laittaa kerralla aina päälle (ja jos tämän softan saisi vielä virtanapin taakse).

onko vinkkiä? en kyllä voi tajuta että tällasta ominaisuutta ei löydy valmiina..... mihin voisi googlelle lähettää viestiä?-)

2. BeastWithin

Tykkäykset:
    0
    Itse olen asentanut puhelimeen Quick profiles nimisen ohjelman. En ole vielä sitä varsinaisesti säätänyt mutta vaikuttaa aika kattavalta ratkaisulta.

Edit. En ole testannut vielä, mitta virtanapin taakse tuota tuskin saa.

3. Kimple

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 4 / Saunalahti
    Tasker -nimisellä ohjelmalla pääset tekemään eräänlaisia skriptejä.
    Niiden avulla tuo "profilointi" onnistuu just niinkuin haluat. Voit tehdä vaikka arki- ja viikonloppuöille omat asetukset, jotka käynnistyvät ja päättyvät eri aikoihin.
    Tai omat säädöt kun olet kotona tai töissä tai vaikkapa vieraissa. Tai matkalla johonkin noista paikoista.

Vaatii hieman perehtymistä ja ehkä jonkinlaista ohjelmointiin suuntautunutta mielenlaatua, mutta sen jälkeen on helppo viritellä.
    Kokeile!

Jaa tämä viestiketju