1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Galaxy S 2.4 (Ice Cream Sandwich) Päivitys

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja escola, 26/5/11.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. escola

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S + Cf-root 3.2
    Hei kaikki foorumilaiset!!
    Olen uusi "naama" tällä sivustolla, mutta päätin tehdä tänne ketjun, koska olen niin pitkään sitä miettinyt, mutten koskaan ole uskaltautunut tekemään asialle mitään...

Aiheena tässä ketjussa olisi galaxy s puhelimen vielä julkaisematon 2.4 päivitys.
    Ja mitenkö niin "vielä" julkaisematon? mistäkö tiedän että se on edes tulossa?
    no sanotaanko näin, että olen itse puhelimien kanssa jokapäivä tekemisissä ja
    tätä kautta yleensä saa paljon aikaisemmin puhelimista tietoa...
    Tarkkaa päivämäärää en osaa päivitykselle sanoa, mutta aika lähelle galaxy s II
    2.4 päivityksen aikoihin pitäisi galaxylle myös tämä uusi android pyörähtää...
    Tässä uudessa ketjussa voin kertoa myös joistain puhelimista tietoa kun sitä kuulen,
    mutta pääasiassa keskityn galaxyn päivitykseen ja muuhun tietoon.

2. Delli

Delli Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    348
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S, 16GB
    Olet ainakin ajoissa liikenteesä kun tuo Google on luvannut julkaista tuon päivityksen Q4/2011 ja ensimmäinen puhelin johon tuo tulee on ilmeisesti Googlen seuraava oma puhelin joka ilmeisesti julkaistaan tänä vuonna.

3. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4721
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Seuraavaksi sitten uskaltaudut kirjoittelemaan tuonne käyttökokemusketjuihin. Myös omaa blogia voi foralle kirjoitella jos haluaa erottautua joukosta.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju