1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Gagen kaiutin probleema

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Legge, 14/1/04.

1. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Onkos muilla ollut sellasta onkelmaa, että mp3:t soi melko hiljasella kaiuttimen kautta, vaikka ois volyymi täysillä. Ei ne siis mitenkään superhiljasia oo, mutta normaalista poikkeavia kuiteskin. Edellisellä kerralla probleema korjautu boottauksella, mutta nyt ne soi mun mielestä koko ajan hiljasella.

2. lineri

Tykkäykset:
    0
    Ei pidetä sitä tumbeloo siinä kaiuttimen edessä?
    ;)
    nykyään vaan on pakko kaikki "tälläisetkin" varmistaa...

3. dille Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Voisiko syynä olla se että mp3sten äänentaso on tietokoneella jätetty niin alhaiseksi. Kokeile ohjelmaa mp3gain jolla voi nostaa niiden tiedostojen volyymiä

4. macko

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Htc Legend - Saunalahti
    Jos ne soi normaalisiti kuulokkeilla ni voi olla kajarissa vika? toimiiko kajari muissa soveluksissa oikein? Mulla ainaki tulee kajarista äänet liianki kovaa :D

5. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Itse veikkaisin aluksi tätä, eli normalisointi on tekemättä ja äänen taso mp3:ssa alhaalla. Itselläni ei ole ollut ongelmia, päinvastoin välillä jopa liiankin isolla soi... Tosin kovin monesti ei musiikkia kuuntele kaiuttimen kautta.

6. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Ongelma ei oo toi mp3 äänentaso (eikä varsinkaan peukalo :) ). Sama ämppäri soi välillä normaalisti...tosiaan niin lujaa, että suurimmalla voimakkuudella särkee jo vähä kaiuttimessa. Taas tossa vähä aikaa rämpläilin ja buuttailin, ni alko soimaan normaalisti. Uskoisin, että vika on myös normaali soittoäänissä (pitää seuraavalla kerralla ongelman iskiessä koitella). Ei sitä musiikkia tosiaan kaiuttimen kautta tuu muuten kuunneltua, mutta huomasin, ku mulla on soittarina mp3.

Jaa tämä viestiketju