1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Fucken Windows XP ja PC Suite ohjelmat

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja 0100058, 19/10/03.

1. 0100058

Tykkäykset:
    0
    Jees ongelmana on mahdottomuus asentaa PC Suite ohjelmistot Nokia 7250i ja Sony Ericsson P800 Windows XP:lle aikaisemmasta kysymyksestä ehdotettiin asentaa Windows uudestaan .... kuulemma on ennen kin sattunut "kräkätyillä" versioilla. Noo en heti siihen lähtenyt koska Windowsini ei ole kräkätty mut sitten huomasin et se ei osaa käydä päivittämässä itseään Windows Update sivuilla ja muutenkin restailee ... niin taidan taas asentaa koko paskan vielä kerran - 4 kerta yhdessä vuodessa ....
    Olisiko kellä paremmat ehdotukset?
    Ai niin jos joku insinöööri lukee tän niin POJAT TEHKÄÄ SOFTAT MYÖS LINUXIIN ......
    Ai niin asennusohjelma lopettaa seuraavaan ilmoitukseen : an instalation support file could not be found liittymä ei ole rekisteröity ... hmmmmmmmmmmm

2. crane

Tykkäykset:
    0
    onko sulla jokin antivirus ohjelma tai firewall käytössä? mulla pyki, kunnes vaihdoin firewall ohjelmaa Sygate:in tekemään. heti pelitti windows update( kun otti stealth modet pois päältä).

en ole onnistunut käyttistä kaatamaan normaali käytössä kertaakaan. aina kun olen tehnyt jotain mukamas fiksuja tweakkejä, aina pamahtaa kun pitää ronkkii sellaista mistä olis paras pysyä poissa. olen siis todennut että kantsii antaa olla mikä ei ole rikki, eiks niin.

pcsuite toimii hyvin no problem. onko sulla viimeisin versio netistä haettu + onko java installoitu + flash kanssa, ennen kuin olet yrittänyt asentaa( mulla oli jotain tollaisia ongelmia alussa).

:) rock!!!

3. 0100058

Tykkäykset:
    0
    M UUDELLEEN ASENNUS

Niin en tiedä kiinostaako ketään mut pitihan sen koko roskan asentaa uudestaan ja sitten toimii ja hyvinkin. Ei sillä PC Suitehan on hyvä ohjelmisto ja uusin versio olikin sieltä netistä. Nyt känny on 4 kertaa rakkaampi ..... Heh heh tavalliset ihmiset eivät oikein ymmärrä näitä meidän "nörttien" juttuja ...
    Ja P800 ja P900 ovat hyvä esimerkki siitä mihin känny on menossa ....

4. Kerpo

Tykkäykset:
    0
    Ja taas pitääpi kertoa että kaikki ericsonit(ja nokiat) on pelittänyt ilman minkään softan asennusta loistavasti Applen Os X käyttiksessä. Kalenterit , osoitekirjat ym. tiedot päivittyvät molempiin suuntiin muutamassa minsassa ilman minkään ohjelman asennusta, tästä huolehtii macin iSync. Muutkin tiedostot voi tiputella puhelimeen/tietsikkaan Bluetoothilla, no problemo : ) toimii paljon (siis PALJON) paremmin kuin mun winläppärin(winME) PC suitella, siihen en toivottavasti koske enää koskaan.

Käyttiskin on pysynyt pystyssä vakaasti ensiasennuksesta lähtien ainoastaa office paketti kaatuilee välillä, se nyt ei yllätä ketään : )

Jaa tämä viestiketju