1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

FSCaller ja Nokia 6600

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Fatal Sunrise, 10/6/04.

1. Fatal Sunrise

Tykkäykset:
    0
    onko kellään käytössä tuota FSCalleria ja toimiiko tuossa 6600 luurissa? Tiedän että sen pitäisi toimia, mutta se näyttää soittajaksi kenet sattuu. On aika iso ongelma tuommoinen, kun luulet et kaveri soittaa ja vastaat vaik et mitä homo ja siellä onkin sitten joku firman asiakas.

Tietääkö joku muita vastaavia ohjelmia, joka siis näyttäisi tuon naaman koko ruudun kokoisena?

2. roska90

Tykkäykset:
    0
    Kyllä taisi olla, mutta en muista nimeä..

Ja onhan Psilocilta tullut semmonen ku "Vision".
    Se näyttää videon kun joku soittaa ;)

3. Poweri

Tykkäykset:
    0
    Mulla on tuo FSCaller käytössä. Aina on näyttänyt oikeaa henkilöä. Ainoa ongelma siinä on se, että sen käynnistyminen kestää pari sekuntia ja se käynnistyessään katkaisee soittoäänen ja aloittaa sen alusta. Muuten on kyllä toiminut ihan moitteetta.

4. Fatal Sunrise

Tykkäykset:
    0
    mulla ei ole katkonut soittoääniä, tosin mulla ne kuvat on muokattu photoshopilla niin että ne on oikeen kokosia ja optimoituja. Silloin toi softa ei joudu pahemmin latailemaan ainakaan kuvien kohdalla.

5. roska90

Tykkäykset:
    0
    Semmonen on kans kun: 'Photo ID'
    Näyttää ison kuvan kun joku soittaa

6. simopot

Tykkäykset:
    0
    Tämä on vähän off-topic, mutta eikö 3660:ssa (ja 3650:ssa) pitäisi olla tuollainen toiminto vakiona, mutta kuva on vaan paljon pienempi. 3660:n ohjekirjassa oli kuvakin siitä.
    Minä olen ottanut muotokuva-toiminnolla kuvan, ja asettanut sen yhteystietoihin, mutta kun ko. henkilö soittaa lukee näytössä vain "--- soittaa" eikä mitään kuvaa näy. Onko tässä joku asetus pielessä vai mitä?
    Ohjelmistoversio on tietääkseni uusin (4.57)

7. Fatal Sunrise

Tykkäykset:
    0
    kyllä mullakin on ne pikkukuvat ja toimivat ihan hyvin. Eli sinne vaan laittaa jonkun kameralla otetun kuvan niin se näyttää sen sitten tutun soittaessa semmoisena pienenä.

8. simopot

Tykkäykset:
    0
    Höh, mikähän tässä on vikana?
    Lähetin kysymyksen Nokialle, saa nähdä vastaavatko.

Jaa tämä viestiketju