1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

formatoin vahingossa mc60:n

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Providence Breaker, 22/12/03.

1. Providence Breaker

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Formatoin ajattelemattomuuksissani oman MC60:n. Nyt haluaisin kuvaeditorin ja pelit takaisin. Ei kenelläkään olisi linkkiä josta saisin nämä tiedostot tai voisiko joku lähettää ne minulle sähköpostiin jussi862001@yahoo.com. Olisin erittäin kiitollinen.

2. Janezki

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Originaali MC60:n Java/jam/ kansion sisältö löytyy tästä.
    Jos siis tätä kaipasit?

3. JuhaK Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    3
    Kertokaapas tarkemmin noista ohjelmista. Meinaan kun mulla on m55, niin voisko noilla mc60:n kuvaohjelmilla muokata mitä tahansa kuvia, vai pelkästään mc60:n kameralla otettuja kuvia? ja sitten, mikä toi contest arena on? mut lähinnä noi kuvaohjelmat kiinnostaa, kun olis hyvä jos vois luurilla muokata sen kuvia..

4. Providence Breaker

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Kyllä sillä mc60:n kuvaohjelmalla voi muokata mitä tahansa kuvia. Toi contest arena on yks taistelu peli. Toimii älyttömän hitaasti ja on melko huono.

5. JuhaK Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    3
    Eli laitanko puhelimeeni Photo Editorin vai Magic Photon? Ja mikä niitten ero on?

6. Ramister

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Photo editorin se on muokkaus ohjelma ja Magic Photo on vain katselu ohjelma.

7. JuhaK Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    3
    Ja vielä yks kyssä =) : Mihin hittoon sitä Magic Photoa tarvitaan? Voihan puhelimen kuvia katsoa ihan selaamallakin vaan niitä kansiossa.. Vai tallentaako Photo Editor kuvat johonkin ihmemuotoon niin et siihen tarvitaan erillinen katseluohjelma?

8. Ramister

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Magic Photolla voit jakaa myös kuvat wapissa luulen ei sitä tarvita oikeastaan.

9. JuhaK Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    3
    Mulla tuli ongelma tuon photo editorin käytössä; kun sillä yrittää avata kuvan kansiosta, niin se heittää jonkun ilmotuksen joka menee jotenkin näin: "Unable to load class" ja sitten jotain vielä lisäks.. mitä hittoa se tarkottaa?! ja miten siitä pääsee eroon?

Jaa tämä viestiketju