Foorumiin chat?

Conda

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Olisko mahdoton ajatus? Reaaliaikaista keskustelua matkapuhelinilmiöistä? Suosio olisi taattu! Foorumin "konkarit" voisivat vaihtaa ajatuksiaan reaaliaikaisesti!

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Andyl sanoi:
Olisko mahdoton ajatus? Reaaliaikaista keskustelua matkapuhelinilmiöistä? Suosio olisi taattu! Foorumin "konkarit" voisivat vaihtaa ajatuksiaan reaaliaikaisesti!
On ollut...Liian raskas eikä käyttäjiä. Eikä toi muutenkaan ole mikään hyvä idis. Tuskin niitä käyttäjiä olisi nyttenkään vaikka chat saataisiin kevyemmäksi. Ja mielestäni sen myös korvaa aivan loistavasti irc-kanava #matkapuhelininfo

muokkedee

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Turha paikka. IRC ajaa sen asian

Itekkin olen irkissä, mutta toisella nimellä :)

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
3.1415926 sanoi:
Aivan turha paikka tuo ircci.
Ehkä sun mielestä. Mulle se on puoli elämää.

Ja muuten sä et tiedä irkistä mitään, jos olet webchatin kautta ollut siellä pari tuntia korkeintaan. Irkin idean oppimiseen menee jonkin aikaa.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
3.1415926 sanoi:
muokkedee sanoi:
Turha paikka. IRC ajaa sen asian

Itekkin olen irkissä, mutta toisella nimellä :)
Perusteluja kiitos. Aivan loistava se on. En itse tiedä mitään rumempaa kuin koristeltu, hidas ja ruuhkainen Kissin chat ;)

escobar

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
3.1415926 sanoi:
No eihän ole, sieltä saa paljon apua/neuvoja jne. tarvittaessa! Itse olen hengaillut aika paljon linux/*nix kanavilla! Tiedättekö muuten että irc ja irc-softa (siis irc-serveri softa) on Suomalainen "keksintö"! Enemmän faktaa

3.1415926

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Escobar sanoi:
3.1415926 sanoi:
No eihän ole, sieltä saa paljon apua/neuvoja jne. tarvittaessa! Itse olen hengaillut aika paljon linux/*nix kanavilla! Tiedättekö muuten että irc ja irc-softa (siis irc-serveri softa) on Suomalainen "keksintö"! Enemmän faktaa
Joo olen lukenut nois ivut ja olen myös hakenut ton irkin kotiinkin mutta ei se kuitenkaan siitä hyvää tee.

Jollemi

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Kaikenlaisia kapuloita
Mä jäin koulu aikoina IRC:iin koukkuun. Sen takia lopetin sen käytön. Asennettu se on kuitenkin koneelle jos sieltä jotain apua tai softaa tarvii joskus ettiä muttei muuta käyttöä tällä hetkellä...

Conda

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
En tajua tuollaisista irc-jutuista mitään enkä jaksa perehtyäkään. Ajattelin vaan jos olis tullu "normaali" chat..

escobar

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Andyl sanoi:
En tajua tuollaisista irc-jutuista mitään enkä jaksa perehtyäkään. Ajattelin vaan jos olis tullu "normaali" chat..
No irc on kuitenkin se "normaali" chat, ne muut ovat tulleet paljon myöhemmin! :)

Jollemi

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Kaikenlaisia kapuloita
Jep, IRC on se "aito oikea"

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Andyl sanoi:
No paina tuolta foorumin yläreunasta tuota www-irc nappulaa ja kuvittele että olet chatissa etkä irkissä =)

JS

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Andyl sanoi:
Olihan täällä normaali chatkin. Siellä ei vain oikein koskaan ollut ketään.
Irc tai wwwirc ajaa täysin saman asian, kukaan (sua lukuunottamatta) ei kaipaa mitään mix-chattiä.

jmr

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Jollemi sanoi:
Mä jäin koulu aikoina IRC:iin koukkuun. Sen takia lopetin sen käytön.
Sama juttu, aloitin joskus -96 ja kokeilin mIRC:iä / Pirchiä (molemmat yök) muutaman kerran, sen jälkeen käytin uskollisesti IrcII:tä (+ joku script) monta vuotta.

Aloin miettimään että ovatko kaikki web-chateistä pitävät myös navi-puhelimien fanaatikkoja/käyttäjiä? =)

Conda

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
JS sanoi:
Andyl sanoi:
Olihan täällä normaali chatkin. Siellä ei vain oikein koskaan ollut ketään.
Irc tai wwwirc ajaa täysin saman asian, kukaan (sua lukuunottamatta) ei kaipaa mitään mix-chattiä.
En mäkään sitä mitenkään varsinaisesti kaipaa. Jos ois ollu toimiva idea niin mikä ettei ois voinu joskus pistäytyä..

Top Bottom