1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Fonectan valkoiset sivut :-(

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja jaakko, 28/6/04.

1. jaakko

jaakko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    21
    Puhelinmalli:
    Honor 8
    Onko forumlaisille saapunut postitse "Tilausvahvistus Puhelinluettelon Valkoisille Sivuille"? Hinta 12,50e, tilaustapa jatkuva.

Junnulle (19v) saapui, väittää ettei ole mitään tilannut. Liitteenä tuli kotimyyntiasiakirja, Fonectan puhelinluettelotekstiä koskevat julkaisuehdot ja peruutusilmoitus.

Hienosti lukee, että tilatut palvelut on maksutta kirjallisesti peruttavissa 14 vrk:n kuluessa kotimyyntiasiakirjan vastaanottamisesta, mutta jotenkin tuntuu tutulta tämmöinen "luettelotietojen" kauppaaminen. Vaikeaa voi olla peruutusilmoituksen täyttäminen, kun ei tilauspäivämäärä ole edes tiedossa...

Onkohan liittymäsopimusta tehdessä jäänyt rasti laittamatta oikeaan kohtaan (ei minkään valtakunnan roskapostia, kiitos) vai onko johonkin puheluun tai tekstiviestiin vastannut huolimattomasti? Pitää huomenna selvittää, tiedusteluja voi soitella klo 8-16. Jos joku vastaa.

2. smrk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    42
    Eihän sillä tilauspäivällä ole merkitystä, vaan kotimyyntiasiakirjan vastaanottamispäivällä. Jos ei halua maksaa tai saada harmia, kannattaa peruttaa.

Negatiivista markkinointia ei saa käyttää, eli siis periaatetta: peruuta tai maksa. Tuossa voi olla kyse virheestä tai pilasta. Ongelma tällaiset on niille, jotka ovat lähteneet lomille.

12,50 vuodessa on mielestäni varsin härski hinta matkapuhelinnumeron laittamisesta luetteloon, kun lankapuhelinnumerot menevät sinne ilmaiseksi. Eipä silti Eniron luetteloon numeron laittaminen maksaa käsittääkseni 30 euroa ja luettelo vielä 50 euroa päälle, kun Fonectan luettelo on ilmainen.

3. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Taitaapa olla puhelimitse tehty myynti kyseessä. Minulle ainakin soittelivat tuossa viikko-pari sitten juuri tuota kaupitellen. Hintakin oli juuri tuo.
    En ostanut - soittakoon numeropalveluun ne, jotka numeroani etsivät.

4. dreamy83

Tykkäykset:
    0
    Mun mielestä tuo luettelohömpötys on täysin turhaa. Siis että joka vuosi tulee kaksi uutta ja molemmat vinkuu asiakkaikseen ja vieläpä mitä ihmeellisin keinoin! Uskomatonta, ja juuri siksi en kyseistä "palvelua" käytä lainkaan. Yhteystiedot on tullut ajan myötä kerätty muun muuassa puhelimen muistioon ja ne mitä ei siellä ole ja tarvii, saa yhtä hyvin netistä paikan tai henkilön sivuilta tai tekstiviestillä hakupalvelusta.

5. jaakko

jaakko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    21
    Puhelinmalli:
    Honor 8
    Nonni.

Peruutusilmoitus toimitettu tänään faxilla, postitse ja Fonectan tätin kouraan. Uskovatkohan siittä?

6. JiVe

Tykkäykset:
    0
    Tänään soittelivat meikäläisellekin ja kysyivät haluanko numeroani vuoden 2005 luetteloon. Hinnasta ei ollut mitään puhetta.

Sanoin että jos on ilmainen, niin siitä vaan, minä en siitä ala maksamaan, että he saavat palveluunsa sisältöä.

7. SilentPoet

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Corby Pro & Elisa
    Sama juttu kävi minulle eilisiltana kun olin mökillä, aluksi ei mainittu mitään summia, mutta kun kysyin niin sanoivat sen maksavan "vain" 12,50 euroa.

Mielenkiintoiseksi asian teki, että suuntanumero oli Kuopion alueelta ja olin juuri samana päivänä saapunut Kuopiosta, spooky eh?

Jaa tämä viestiketju