Fonecta Caller Android alustalla

kviikka

Morommoro!
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
1851
Puhelinmalli
OnePlus 7 Pro
Mullakin oli Fonecta Caller päivittynyt ja pyysi kirjautumista, kun avasin sen. Ja nyt tuolla ilmoituksissa roikkuu koko ajan joku soittajan tunnistus aktiivinen -ilmoitus. Toimiikohan sovellus, jos piilotan asetuksista tuon ilmoituksen? En voi sietää, että tilarivillä/ilmoituksissa roikkuu jotain jatkuvasti.

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
33   0   0
Reaktiopisteet
21463
Puhelinmalli
S10
Mullakin oli Fonecta Caller päivittynyt ja pyysi kirjautumista, kun avasin sen. Ja nyt tuolla ilmoituksissa roikkuu koko ajan joku soittajan tunnistus aktiivinen -ilmoitus. Toimiikohan sovellus, jos piilotan asetuksista tuon ilmoituksen? En voi sietää, että tilarivillä/ilmoituksissa roikkuu jotain jatkuvasti.
S10:llä roikkuu kans mutta poistuu aina jonkun ajan päästä bootista. Eikä lähde pois muuten kuin poistamalla sovelluksen kaikki ilmoitukset joten tuskin toimii jos näin tekee.

bjornborg

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
10
Puhelinmalli
Samsung S9
Screenshot_20210222-202118_Settings.png

Itse laitoin tällaiset asetukset ja kummitteleva notifikaatio hävisi, mutta mielestäni ohjelma toimii vielä ihan normaalisti.

Baz

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7
Puhelinmalli
OnePlus 7T
Onko teillä Fonecta Caller ylipätään toiminut? Viime syksyisen päivityksen jälkeen (jolloin piti uudelleen kirjautua) kaikki yhteystietoihin tallentamattomilta kontakteilta tulleet soitot ovat olleet salatusta numerosta. Olen poistanut ja asentanut sovelluksen uudelleen, mutta ei sillä ole ollut vaikutusta. Viimeksi tänään olen kysynyt eräältä soittajalta onko numero salattu, mutta ei (tälläkään kertaa) ollut.

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
33   0   0
Reaktiopisteet
21463
Puhelinmalli
S10
Onko teillä Fonecta Caller ylipätään toiminut? Viime syksyisen päivityksen jälkeen (jolloin piti uudelleen kirjautua) kaikki yhteystietoihin tallentamattomilta kontakteilta tulleet soitot ovat olleet salatusta numerosta. Olen poistanut ja asentanut sovelluksen uudelleen, mutta ei sillä ole ollut vaikutusta. Viimeksi tänään olen kysynyt eräältä soittajalta onko numero salattu, mutta ei (tälläkään kertaa) ollut.
Kyllähän tuo toimii suurimman osan ajasta silloin kun puhelin lukittuna kun soitto tulee. Jostain syystä ei edes yritä silloin jos puhelin käytössä..

hakke

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
321
Puhelinmalli
Puhelin
Toiminut ihan ok.

Baz

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7
Puhelinmalli
OnePlus 7T
Viime syksyisen päivityksen jälkeen (jolloin piti uudelleen kirjautua) kaikki yhteystietoihin tallentamattomilta kontakteilta tulleet soitot ovat olleet salatusta numerosta.
Tarkennan sen verran, että puhelin ja Fonecta Caller näyttää numeron. Fonecta Caller vain ilmoittaa, kun soittajaa ei tunnisteta, että Salainen numero. Numero ei siis oikeasti ole salainen, koska silloinhan itse numeroa ei puhelimessa näkyisi.

Ilmeisesti minulle vain soittaa henkilöt/yritykset, jotka ovat poistaneet tietonsa Fonectasta 🤷‍♂️

Top Bottom