1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

FExplorerin Battery -toiminto

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Binaural, 12/1/05.

1. Binaural

Tykkäykset:
    0
    Mitähän mahtaa FExplorerissa kuvata tuo "Battery" prosenttiluku, joka löytyy Options>Phone>Info -tietojen alta.

Itselläni näyttää tällä hetkellä 53%, joka ei kyllä voi olla akun latausaste, koska puhelimen (N7610) akkuindikaattorin pylväät näyttää 2/7 täynnä.

Voisikos tuo prosenttiluku mitata jotenkin akun kuntoa..?

2. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    En kyllä tiedä, mutta mulla siemensissä akkua tällä hetkellä 5/7 ja näyttää 70% että siinä mielessä vois täsmätä...

3. tonyyq Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone
    En usko että voisi mutta eiks tää kysymyski kuulus tonne series 60 ohjelmat (fExplorer nimittäin on s60 app.

4. kakofonia

Tykkäykset:
    0
    Kyllä se sitä akun latausta yrittää kuvata. Kumpaa sitä sitten uskoo, puhelimen pylväitä vai prosenttilukua... sx1:sessä noi prosentit on aikalailla kohdallaan, esim kun viimeinen palkki häviää on 10% ja 5 tuntia latauksesta on 90%... nokiallahan on virtaa vielä kun se alkaa piippaamaan kun taas siemens sammuu minuuteissa ekasta varoituksesta joten siinä ne palkit ei kerro koko totuutta.

5. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Toi kyllä näyttää ihan mitä sattuu. Akku loppumassa niin silti on 53% tms.

6. jiikoo811

Tykkäykset:
    2
    fexplorin akkukuvaaja päivittyy tosi hitaasti/harvoin.. tai musta tuntuu että se päivittyy vain buuttauksessa...siksi se näyttää mitä milloinkin..

7. zSx Rauhaton jäsen

Tykkäykset:
    839
    Puhelinmalli:
    Huawei P9
    Koittaako koskaan aika, jolloin saamme täydellisen akun lataustason kuvaajan?

8. kakofonia

Tykkäykset:
    0
    Nyt oon tarkastellu tota usean päivän verran ja mulla se osottaa 5% tarkkuudella sen mitä palkeista ja käytöstä olisin arvellutkin. En lähe spekuloimaan miks joillain se näyttää ihan hepreaa enkä tee ite tolla ominaisuudella oikein mitään mutta oon ihan tyytyväinen että homma toimii ;). Niin ja puhelin buutattu joskus joulukuussa viimeks...

9. jiikoo811

Tykkäykset:
    2
    tulipa testattua..vaatii aina buutin päivittyäkseen toi fexplorerin akkumittari siis tässä mun 6600:ssa luurin softa on uusin eli 5.27 ja fexplorer on se suomenkielinen sen versionumeroa en tiiä ku tuli formatoitua luuri eilettäin enkä vielä oo löytänyt sitä uudestaan siis fexploreria suomenkielisenä...saa kertoa paikan mistä moisen saa.

10. JkH

Tykkäykset:
    0
  11. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    jiikoo811 varmaan kovasti ettiny, ei tullut mieleen softan kotisivuja kattoo? Ekana tai tokana tais tulla esille ku kirjottaa "fexplorer" googleen.

12. jiikoo811

Tykkäykset:
    2
    JKH:lle tänksistä ;o)

Jaa tämä viestiketju