F1 Stream

mcinen

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
52   0   0
Reaktiopisteet
3516
Puhelinmalli
Lähinnä Pixel
Kausi lähestyy... onko kokemuksia hyvästä ja edullisesta striimauspalvelusta?

t_makela

Puhelinaddikti
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
3239
Puhelinmalli
Fold2+Watch4 Classic
Kiinnostaisi sama. Skysports F1:n kun saisi tilattua jotakin kautta niin olis hyvä.

tolind

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
83   0   0
Reaktiopisteet
654
Tämä kiinnostaa minuakin, CMoren kanavapaketissa tulee niin paljon muuta ylimääräistä etten millään viitsisi sitä ottaa. Pari viime kautta olen sillä Katsomon pelkällä F1-paketilla katsellut. Sellaista en ainakaan vielä tälle kaudelle ole löytänyt.

andy

Palaute - 100%
13   0   0
Reaktiopisteet
28188
Puhelinmalli
Ultra & Flippi
On muuten aika perseestä, että c more max on nyt leivottu osaksi hillitöntä pakettia ilmeisesti kaikilla operaattoreilla. Vähän veikkaan, että pelkän maxin aikaisemmin kanavaksi valinneista 90% on tehnyt sen vain F1:n takia.

JAK

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
721
On muuten aika perseestä, että c more max on nyt leivottu osaksi hillitöntä pakettia ilmeisesti kaikilla operaattoreilla. Vähän veikkaan, että pelkän maxin aikaisemmin kanavaksi valinneista 90% on tehnyt sen vain F1:n takia.

Näin on ja toistaiseksi sisältyy DNA Mix (premium) tilaukseen jota ei enää saa ostaa. Kun ei paljon kiinnosta potkupallo, jääkiekko, tennis, golf yms niin turhaa paketissa 90%. No Motogb:tä ehkä tulee katsottua.

andy

Palaute - 100%
13   0   0
Reaktiopisteet
28188
Puhelinmalli
Ultra & Flippi
Näin on ja toistaiseksi sisältyy DNA Mix (premium) tilaukseen jota ei enää saa ostaa. Kun ei paljon kiinnosta potkupallo, jääkiekko, tennis, golf yms niin turhaa paketissa 90%. No Motogb:tä ehkä tulee katsottua.

Ihan sama elisan vastaavassa mix-paketissa. Mä vähän veikkaan, että maikkarin kannattais myydä maxia yksittäisenä kanavana vaikka 10,-/kk kun tuota megapakettia 25,-/kk. Nyt moni pelkästään formuloista kiinnostunut jättää tuon tilaamatta.

Viimeksi muokattu:

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
25738
Puhelinmalli
iPhone 12 128 gt musta
Ihan sama elisan vastaavassa mix-paketissa. Mä vähän veikkaan, että maikkarin kannattais myydä maxia yksittäisenä kanavana vaikka 10,-/kk kun tuota megapakettia 25,-/kk. Nyt moni pelkästään formuloista kiinnostunut jättää tuon tilaamatta.
Mutta jos joka toinen kiinnostunut ostaa, niin voittoa tulee...

andy

Palaute - 100%
13   0   0
Reaktiopisteet
28188
Puhelinmalli
Ultra & Flippi
Mutta jos joka toinen kiinnostunut ostaa, niin voittoa tulee...

No shit! Tuo on jo sen verran lyhyttää matikkaa, että jokainen sen varmaan pystyy päättelemään. Mutta jos nyt rautalangasta pitää vääntää niin mun veikkaus on, että maikkari ottaa takkiin tuolla hinnoittelu- ja paketointimallillaan. Voin tietysti olla täysin väärässäkin, tämä siis oma veikkaukseni.

Nightuser

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
12545
Puhelinmalli
MG7PWR
Jatkoin vaan lausettas. Tuo kolme pistettä kun on niin muodissa koko ajan.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
25738
Puhelinmalli
iPhone 12 128 gt musta
No shit! Tuo on jo sen verran lyhyttää matikkaa, että jokainen sen varmaan pystyy päättelemään. Mutta jos nyt rautalangasta pitää vääntää niin mun veikkaus on, että maikkari ottaa takkiin tuolla hinnoittelu- ja paketointimallillaan. Voin tietysti olla täysin väärässäkin, tämä siis oma veikkaukseni.
Luulisi niiden sen arvioineen ja laskeneen, mikä niille kannattaa...

PS. Pisteet tahallisia...

4

49643

Noo mutta pitää pyrkii modeksi..

Onhan se turhaa maksaa 29,90€ noista kaikista kanavista, formulat ja mm-lätkä tulee katottua ja ehkä pari elokuvaa vuoteen (mitkä on tietysti nähty jo ajat sitten, mutta uudestaan).

Mutta minkäs teet. Kyllä ne pitää nähdä.

E:ainiin ja tietysti goti..

Nightuser

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
12545
Puhelinmalli
MG7PWR
ON SE HYVÄ ETTÄ TEILLÄ ON TAAS HAUSKAA

Viimeksi moderaattorin editoima:

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
25738
Puhelinmalli
iPhone 12 128 gt musta
Noo mutta pitää pyrkii modeksi..

Onhan se turhaa maksaa 29,90€ noista kaikista kanavista, formulat ja mm-lätkä tulee katottua ja ehkä pari elokuvaa vuoteen (mitkä on tietysti nähty jo ajat sitten, mutta uudestaan).

Mutta minkäs teet. Kyllä ne pitää nähdä.

E:ainiin ja tietysti goti..
Itse olen ollut kovin tyytyväinen Timanttiliigan kisoihin, jotka tuolta ovat myös näkyneet. Ja onhan nyt ollut mukava katsoa maastohiihtoakin, kun Pärmäkoski, Niskanen ja Heikkinen ovat pärjäilleet.

4

49643

Itse olen ollut kovin tyytyväinen Timanttiliigan kisoihin, jotka tuolta ovat myös näkyneet. Ja onhan nyt ollut mukava katsoa maastohiihtoakin, kun Pärmäkoski, Niskanen ja Heikkinen ovat pärjäilleet.
Kyllä, ymmärrän. Mua ei vaan nappaa jääkiekon lisäksi mikään muu urheilu missä ei ole jotain pärisevää mukana.

Nahkatukka

* V I P *
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
9803
Puhelinmalli
OnePlus 7T

Nykyään pitää tosiaan olla kieli keskellä suuta kun valkkailee noita welhon DNA Mix 8 Premium kanavapaketin kanavia ettei vahingossakaan poista tuota cmore maxia kun sitä ei enää yksinään saa valkattua takaisin.

Top Bottom