1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Executable Jar File

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Finvagarty, 29/4/05.

1. Finvagarty

Finvagarty

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia, Sonera
    Elikkäs kun tommosen tiedoston lataa koneelle, ja purkaa sen niin tulee läjä erilaisia tiedostoja eikä yhtä "Nokia application installer tiedostoa" (millaisiin minä olen tottunut).. Miten tommosen sitte saa (Nokia 6670)?

2. mustis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Ace II/Lumia 520, Elisa
    muistaakseni se pitää laittaa sellaisenaan puhelimelle ja puhelin osaa asentaa ko filen

3. nr00001

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lumia 950 XL DS
    Sinun pitää asentaa tuo *.jar tiedosta erillisellä *.jad tiedostolla. Eli sinulla pitäisi olla 2 tiedostoa, toinen *.jar ja toinen *.jad. Tuon *.jad tiedoston nokia application installer tunnistaa ja asentaa sen avulla *.jar tiedoston puhelimeesi. On erilaisia ohjelmia jotka generoivat tuon jad tiedoston jar tiedostosta jos et löydä / saa alkuperäistä jad tiedostoa.

4. Finvagarty

Finvagarty

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia, Sonera
    Siis.. Mä latasin netistä tommosen paketin, sitten purin sen ja tuli MSinfo document, Executable jar file ja DIZ file...
    Ja kun purin ton Executable jarin nii tuli kuvaa ja muuta tiedostoo..

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Niin pitääkin? Toinen asia sitten onki sitä mitää hyötyä purkaa, sen on kuitenkin se asennus paketti, joka siis luuriin asennetaan.

En tiedä mitä oikein kysyt, jos asentamista niin siitä jo ohjeita sait, ja myös ohjelmien mukana leensä tulee ohjeet asentamisesta, et ole kuitenkaan tarkemmin kortonut mistä ohjelmasta kyse ja mistä se on peräisin?

Yleensä ohjelmien mukana tulee jad ja jar tiedostot, tosin usein pelkällä jarillakin pystyy asentaan, tosin homma ei aina mene niinkuin haluttu.

Luurin käyttöohjeessa myös kerrotaan ohjelmien asentamisesta, forum.nokian sivuilla javasta.

6. Finvagarty

Finvagarty

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia, Sonera
    Eli siis jos mulla ei tullu kuin tuo Executable Jar Tiedosto niin tarvitsenko siis jonkun erillisen ohjelman, että saan sen luuriin..?

7. janza

janza

Tykkäykset:
    0
    Ei tarvii mitään ohjelmaa, lähetä jar-tiedosto puhelimeen vakka irdalla/bluetoothilla.

Jaa tämä viestiketju