1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Etsitään testikäyttäjiä Symbian softalle

Keskustelu osiossa 'Sovellukset', aloittaja Zero, 4/7/11.

1. Zero

Tykkäykset:
    0
    Terve,

Olen tekemässä iTunes kaukosäädinohjelmaa nimeltään CuteRemote ja tarvitsisin jokusen Symbian^1 testikäyttäjän, koska itselläni ei ole lähipiirissä sopivia laitteita testaukseen. Ohjelmalla voi siis ohjata iTunesia tai muuta yhteensopivaa mediasoitinta kännykällä wlan-yhteyden välityksellä. Esittelyvideo ohjelmasta N900:ssa löytyy YouTubesta:

http://www.youtube.com/watch?v=wyB_TzuvzyY

Seuraavat Symbian^1 laitteet ovat yhteensopivia:

5530 XpressMusic
    5800 XpressMusic
    C5-03
    C6-00
    N97
    N97 mini
    X6-00

Ohjelma vaatii muutaman megatavun tilaa laitteesta, ja Qt-kirjastot. Eli Symbian^1 laitteilla tilaa C-asemalla on syytä olla ainakin 20Mt ennen asennusta, ellet ole jo Qt-kirjastoja asentanut aiemmin jonkin toisen ohjelman mukana. Itse ohjelman voi asentaa myös muulle kuin C-asemalle.

2. Pinles

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    N8 Grey
    En tähän versioon voi osallistua testikäyttäjäksi, koska en käytä iTunesia, mutta minulla olisi toive/kehitysehdotus. Voisitko tehdä spotifyhyn samanlaisen remoten? Itsellä olisi ainakin käyttöä ja luultavasti monella muulla.

3. Zero

Tykkäykset:
    0
    Alunperin oli tarkoitus tehdä laajennettava versio, mutta tämän hetken suunnitelma ei oikein sitä tue, ainakaan vielä. Eli en ainakaan lupaa tässä vaiheessa Spotify remotea.

Jaa tämä viestiketju