1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Etsinnässä luja luuri

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Numis97, 24/5/15.

1. Numis97

Numis97

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Cat B15Q
    Kuten otsikko kertoo: tarvitsisin kestävän Android-älypuhelimen, joka myös rautansa puolesta toimisi luotettavasti. Nyt on kulutuksessa Cat B15Q, joka ei itse kestävyyden osalta ole osoittanut syytä moitteille. Sen sisuskalut kuitenkin lienevät toiselta taivaankappaleelta peräisin. Alusta asti jatkunut omia aikojaan sammuilu ja tätä nykyä myös käytössä hyytyminen ei ole eduksi. Erityisesti harrastukseni puolesta tekstiviestien pitää ehdoitta tulla perille lähetyshetkellä, ei jopa tuntien viiveellä puhelinta räplättäessä ja sammuneeksi todettaessa. Mukavahan tuo olisi muutoinkin, kun ihmiset kiinni saisivat ja käyttö olisi mutkatonta.

Katti matkaa takuuhuoltoon, kunhan saadaan korvaava viestintäväline tilalle. Internetistä luetun perusteella on syytä olettaa puhelimen matkaavan myyjälle ensimmäisen (ja ainoan, johon kuluttajan tulee suostua) korjausyrityksen jälkeen. Suuntaan siis katseeni tulevaisuuteen.

Mikä olisi kokonaisuudessaan järkevä valinta edellä mainitun seuraajaksi? Kriteereinä mekaaninen sekä ainakin hetkellinen vedenkestävyys. Kapine tulee näkemään jos jonkinlaisia olosuhteita, se ei ole vitriiniin asetettava koriste-esine. Näyttö ei saa säröillä aivan pienestä, ja plussaa tulee mahdollisuudesta pestä pinnat vahvoilla aineilla juoksevan veden alla vaseliinihommien jälkeen kuten tähänkin asti. Caterpillarissa on valitettavan tehoton lamppu, mikä kaipaisi muutosta. Edellä jo mainitsinkin Androidin. Sekä vaihdon syy, raudan toimivuus. Erityisen tehokas ei etsimäni joka paikan puhelimen tarvitse olla, mutta kuvaamiani tai mitään muitakaan vastaavia vaivoja ei tarvitsisi tulokkaassa ilmetä. Hinnassa jokin tolkku ja ulkonäkö siisti.

Edit: sellaista kuin Durrocomm XWT6 olen katsellut sillä silmällä monia kertoja. Mitä kansa sanoo tästä?

Viimeksi muokattu: 24/5/15
  2. crsin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    58
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S6
    Jokin luuri vaan ja siihen ydinsodan kestävä suojakotelo :)

3. Antihistamiini

Antihistamiini

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    Oneplus One
    Mulla oli Smgs4 ja se kaikki ilman mitään suojia. Hetken siinä oli Otterbox Defender, mutta tämä kuori kasvatti kokonaisuutta liikaa. Itse olen sitä mieltä, että lähes kaikki jotka täyttävät ne IP luokan vaatimukset ovat hyviä duuniin.

4. crsin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    58
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S6
    En nyt niinkään sanoisi, uudemmat xperiat ainakin on aika tunnettuja herkästä olemuksestaan.

5. zSx Rauhaton jäsen

Tykkäykset:
    838
    Puhelinmalli:
    Huawei P9
    Älä osta enää mitään kiinanihmettä, suosittelen katsomaan mieleisen Sonyn, Samsungin tai LG:n mallin jolle tehdään näitä esim. Otterboxin tai Lifeproofin koteloita. Itse en anna juurikaan arvoa tuolle valmistajan omalle luokitukselle, kyllähän se saattaa auttaa muttei takaa mitään jos vahinko sattuu.

Jaa tämä viestiketju