1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

etävalvonta

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja <(º¿º)>, 1/4/09.

1. <(º¿º)>

Tykkäykset:
    0
    hei kaikille,ja anteeksi jos avaan uuden viestiketjun.uusi käyttäjä kun olen se anteeksi minulle suotakoon.yritän parantaa tapani.

kysyisinkin teiltä asiantuntijat (koskee lähinnä nokialaista) onkos olemassa ohjelmaa tai jotain muuta keinoa millä saisi videopuhelun tehtyä etänä?
    eli avaisi videopuhelun automaattisesti.

tiedän videovahti kameroista,ja ovat varmaan asiansa osaavia kokonaisuuksia,mutta itseäni kiinostaisi lähinnä siksi kun olisi joutilas puhelin
    kolmanneksi silmäksi laittaa.

2. nico...

nico... Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    845
    Puhelinmalli:
    WP, iOS
    Auttaisi varmasti paljon jos kerrot mikä puhelin on kyseessä.

3. MiCO

MiCO Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Toisinpäin tuon pitäisi käsittääkseni toimia niin että vain soitat valvovaan puhelimeen johon on asetuksiin laitettu automaattinen vastaus :)

Mutta luultavasti tarkoitat toisinpäin, eli valvova puhelin ottaa yhdeyden? Ennenvanhaan oli ainakin sellaisia ohjelmia jotka ottavat liikettä havaitessaan kuvia ja lähettävät eteenpäin, nimiä ei vain muistu mieleen.. voisi ainakin kuvitella että joku olisi jo jalostanut ideaa videopuheluille.

4. <(º¿º)>

Tykkäykset:
    0
    hei. kokeillut nyt parin 6630 mutta eipä toimi.automaattivastauksella ääniyhteys kyllä muodostuu
    mutta pyytää kuvanmuodostamiseen kuittausta eli napin painallusta.
    minulle riittäisi pelkkä kuvayhteyskin,äänellä ei niin väliä.

onkos jotain sellaista ohjelmaa sitten,millä pääsee tutkimaan puhelimen
    sielunelämää pintaa syvemmältä?sieltä voisi ehkä saada muutettua noita asetuksia.

Jaa tämä viestiketju