1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Erot ja mistä saa Motorola V9 / V8

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja Yattana, 21/2/09.

1. Yattana

Tykkäykset:
    0
    Olen aina motorola razr halunnut ja sellasen myös sitten nyt ostan.

Haluaisin vain tietää varmasti, että onko V8 ja V9 muita eroja, kuin että V9 on tilavampi akku ja HSDPA-yhteys? Käyttöliittymä on molemmissa ilmeisesti sama?

Verkkokaupasta saisi tilattua V8, V9 hommaaminen pitää hoitaa ilmeisemmin ulkomailta. Jos puhelimen tilaa ulkomailta niin pelaako huolto/takuu Suomessa?

Saksasta saisi V9 halvalla, mutta mitä tarkemmin tarkoittaa Black mit Branding vodafone ohne Vertrag. Jos itse ymmärsin oikein niin mustan värinen, vodafonen puhelin mutta ilman liittymää? Tarkoittaako tämä sitä, että se toimii Suomessa millätahansa liittymällä?
    http://www.handyzek.de/Motorola_RAZR2_V9_produktinfo-509-5.html

Olen kesällä menossa jenkkeihin. Sieltä moisen luurin saisi luultavasti halvalla, että siihenkin asti voisi odottaa, jos tietäisi varmasti, että takuut/huollot pelaisi Suomen kautta ja hyvän/halvan paikan mistä ostaa.

Kiitos asiallisista vastauksista.

2. K@rtsa Vieras

3. Wolverine

Wolverine

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän huolto (Maifon Oy) pelaa ulkomailtakin ostettuihin Motoihin vaan takuu ei taida pahemmin täällä päteä ainakaan EU:n ulkopuolelta rahdatuihin kännyköihin... Tämmönen kutina olisi.

Jaa tämä viestiketju