1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ericssoniin vaihto

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Anonymous, 22/7/02.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    eli mulla on kiirkarissa puhelimen vaihto, ja kun mulla on nykyisin 3210 noksu. Ajattelin vaihtaa sen T66:een erkkiin kun sehä on MAAILMAN PIENIN KÄNNY ja siinähän hyviä ominaisuuksia(logopiirturi ym ym)

Eli nyt haluaisin kuulla Teidän mielipiteenne tosta erkistä!

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Tästä on joskus puhuttu aiemminkin.

Mutta PALJON miinusta tuo akun kestävyys. Se on aivan surekea. Joka ilta laturiin ja hyvä jos edes päivän kestää kohtuullisessa käytössä. Toinen miinus on kuuluvuus.

Hyvänä puolena taas keveys ja pienyys. Näppäimet ovat taas mulle liian pieniä. Itse en laittaisi tuohon rahaa. Mutta jos logopiirturi on tärkeä, niin osta pois. Silloin et paljoa puhelimelta vaadi.

3. Dundee

Tykkäykset:
    0
    Heh, logopiirturihan onkin puhelimen tärkein ominaisuus.. =)
    Omasta mielestäni noin pienestä koosta on jo haittaa.

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    totta. toi logopiirturi on todella TÄRKEE mulle. JA SE ON PALJON PAREMPI KUIN SIEMENS S45

HUOM. paljon parempi.

5. Highlands

Tykkäykset:
    0
    Sovitaanko, että jätetään tämä viesti ihan omaan arvoonsa huutamisen ja toisten puhelinten asiantuntemattoman haukkumisen osalta. Päästään jatkamaan asiaa paljon jouhevammin.

Kaikissa uusissa Ericssoneissa taitaa olla logopiirturi jos sellaisen haluat. T65 vois olla mukava kapula. Sekin on pieni. Mutta R600 taitaa olla vielä pienempi. Ehdotan sinulle siis: R600.

6. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Jolla, Lumia 735, Lumia 1520
    Eikö oo paljon helpompi piirtää logo kunnon kuvaruudulla ja sitten siirtää se piuhalla puhelimeen. Ei tarvii tihruta.

7. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    On muuten vaikeaa piirtää kunnon logoa tolla R600:n logopiirturilla. Yhden piirsin ja siihen se jäi. Ihan turha ominaisuus.

8. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Olen piirtänyt lukuisia logoja T65 logopiirturilla ne on helppo kopsata tietokoneen kuvaruudulta. Olen muunmuassa piirtänyt sen ufonpääkuvan mikä oli siinä tryphone puhelimessa mutta ei sitten ollut oikeasti.

9. JS Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Se on joo ihan älyvaikeeta/hankalaa piirrellä. Että ei kannata paljon odottaa logopiirturilta.

10. AEpl

Tykkäykset:
    0
    Tietääks kukaan mistä vois impata Eric-sonnin logopiirturi softan tietokoneeseen. Kellään kokemuksia? Minkälainen piuha kompuutterin ja kännyn välille (mul on toi T66, mut ei jaksa alkaan sillä piirtää ku se on niin pieni) Akku kestää mun käytön ihan hyvin. Parhaimmillaan 3 päivää, mut riippuu kuinka metässä asuu. Jos heikot kentät=>lähetysteho täysillä=>akku loppuu nopeemmin, eli T66 on vaan urbaanien ihmisten puhelin, ei turvenuijille...

11. topilah

Tykkäykset:
    0
    Mielestäni olisi helpointa saada jokin hieno logo t66:een tilaamalla sen jostain palvelusta, joista saa nokialaisiin logoja, nimittäin t66:han tukee näitä nokian soittoääni ja logo -systeemeitä.

12. Tehoakku

Tykkäykset:
    0
    Minulla oli tuo T66 T68:n kaverina jonkin aikaa ja voin suositella puhelinta lämpimästi. Plussana ehdottomasti pieni koko, toimivat&loogiset (selkeät?) valikot, Nokiayhteensopivat logo/ääniominaisuudet, pieni koko, pienestä koosta huolimatta hyvä näppis, jämäkkä (vrt.8210 ruts, ruts, joka painalluksella) ja vielä tietenkin pisteenä iin päälle pieni koko.

Miinuksena tuo jo edellä todettu akun kesto, joka tuskin sinua 3210:n jälkeen häiritsee ;) sekä se, että vaihtaminen suurempaan on sitten tulevaisuudessa erittäin vaikeata (minulla takaisin T68iin).

13. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Ootko nyt ihan varma että T66 tukee nokian soittoääniä? Eikös siinä ole joku tekijänoikeus-systeemi joka estää tälläiset yhteensopivuus hommat. Vai tarkoitatko sä näitä imelodeja joita T68:kin tukee, tietääkseni imelodyt ja nokiamelodiat ei ole yhteensopivia.

14. Tehoakku

Tykkäykset:
    0
    Olen aivan varma. Häpeäkseni voin tunnustaa, että tilasin siihen Nalle Puh-teeman jonkun jättimiehekkään teinilehden sivulta. Käsittääkseni t66 tukee jossain muodossa myös imelodyä (muutama oktaavi puuttuu, tai jotain).

Olet oikeassa, jos puhelin tukee vain imelodyä se ei tue "nokiamelodioita" ja toisinpäin, mutta jos molempia niin molempia :) .

Ainoan "tekijänoikeus-systeemin", jonka huomasin oli se, että tilattua melodiaa ei voinut muokata/uudelleenlähettää.

15. marlporo

Tykkäykset:
    0
    T66:sen akku kestää n.2-3 päivää kohtuu käytössä. Joten ei se akku niin suppo ole.Tietysti jos puhuu paljon silloin ei kannata hankkia tätä puhelinta.

16. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    T66:ssa 140h valmiusaika parhaimmillaan, kun R600:ssa lähes sama, eli 150h. Ottaisi päähän monta kertaa enemmän jos pitäisi joka päivä tai joka toinen päivä latailla NiMH akkua. Nyt voi ihan huoletta latailla Li-Ionia. T66:n on justiinsa sopiva baari/pub/ravintola paikkoihin.

17. Pete

Tykkäykset:
    0
    No tukeehan uudet Samsungitkin (ainakin t100 ja n620) Nokian ääniä. Täällä taisi joku joskus mainita, että tämä Nokian käyttämä tekniikka on lisensoitavissa.

Jaa tämä viestiketju