1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ericsson t68 ja kuvien siirtäminen

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Tanjuzka, 31/12/02.

1. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Olen tässä nyt monta päivää pähkäillyt tämän asian kanssa, tehnyt vaikka mitä mutta mikään ei auta.
    Uskon nyt että käyttäjässä on vika. Joten auttakee tyhmää =)

Minun pitäis siirtää kuvia t68:sta tietokoneelleni, minulla on bt palikka (bluetooth USB dongle BTD-2403), saan yhteyden puhelimen ja koneen välille, mutta kun yritän lähettää kuvaa se sanoo laitteita ei löytynyt.

Kaapelilla tuo ei vissiin sit ole mahdollista noin päin? Eli puhelimesta koneelle.

2. veikko

veikko VIPpi

Tykkäykset:
    2641
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Minulla on t68i ja SE:n webbisaitilta hakemani MyPictures-ohjelma, ja infrapunan kautta kuvat kyllä siirtyvät pöytäkoneelle - muilla yhteystavoilla en ole kokeillut. En tiedä oliko tästä apua, mutta tällä tavalla se ainakin tuntuu toimivan.

3. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Juu mul on se sama ohjelma, mut ei toimi bt:n kautta..

pitää tänään vielä testata kaverin ericsson, et jos toi mun oma ois rikki, tai sit toi bt on liian huono.

4. veikko

veikko VIPpi

Tykkäykset:
    2641
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Tuli justiinsa mieleeni - kai sinulla on uusimmat ajurit ja uusin XtendConnectPC-versio haettuna SE:n tukisivuilta ja se on valmiina vastaanottoon? Voi olla typeräkin kysymys, eli tietysti on, mutta koetan tässä heittää jotain ajatuksia jos niistä päivä valkenisi? Kyllähän tuo kuvien siirto pitäisi bt:lläkin pelata, kunhan kaikki uusimmat versiot ohjelmista on käytössä.

Jaa tämä viestiketju