1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ericsson T66

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Anonymous, 23/8/02.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Onkohan Ericsson T66 kaikista pienin kännykkä mitä on?
    Kannattaisikohan minun ostaa T66? Mutta eikös siitä lopukkin akku aika nopeasti? Mistäköhän löytyisi T66 kaikista halvimmalla?

2. Jarza

Tykkäykset:
    3
    http://www.einfachpreiswert.de/ T66 maksaa 211e ja 20e postituskulut ja pankki ottaa omansa 15-25e netin kautta maksettaessa, pitää maksaa etukäteen muuten ei tavaralähde postiin.
    Yksin ei ehkä kannata mutta 2-3kpl tilaajia niin tilaus kannattaa kun jakaa tilauskustannukset tilaajien määrällä.
    Ainakin muutama on tuolta tilannut ja saanut puhelimen.
    En tiedä vaikka itse tilaisin tosta firmasta kunhan löydän jonkun joka on kiinnostunut tilaamaan saksasta.

3. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    T66 on todella kingi puhelin. Ainoa miinus siinä on akun kesto. Jouduin lataamaan sitä joka toinen päivä. R310 jossa on samat valmius- ja puheajat kestää viisi päivää minun käytössäni. T66 ei hidastele vaikka olisi kirjoittanut pitkän tekstarin (3 viestiä) ja muutenkin se on nopea. Jos haluaa pitää aina laturia mukana on T66 ykkös valinta.

Tässä kuvia siitä kun vaihdoin ledit T66.

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ehkäpä T66 ei sitten ole hyvä puhelin minulle... Inhoan kun akku loppuu päivässä!

Jaa tämä viestiketju