1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ericsson T39m ja GPRS-surffaus laptopilla

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Liha, 1/3/03.

1. Liha

Liha

Tykkäykset:
    2
    Hei,
    käyttääkö joku Ericssonin kyseistä puhelinta surffaukseen esim. DNA:n liittymän kautta ja toimiiko hyvin?

2. Axe

Tykkäykset:
    0
  3. Liha

Liha

Tykkäykset:
    2
    Moi Lapuan mies,
    luin koko jutun läpi; olen nimittäin ehkä ostamassa kys. puhelinta ja halusin ensin kuulla/lukea muiden kokemuksia.
    Kiitti kovasti!

4. MJ

Tykkäykset:
    0
    Iselläni puhelin boottasi eli sammui ja meni itsestään päälle katkaisten yhteyden erittäin monesti. Tämä ilmeni usein vain tietyillä sivuilla. Softavika luulisin T200 ei tee moista. Muuten hyvä luuri

5. nuudeli

Tykkäykset:
    1
    Mulla oli samaa vikaa T39:ssä. Luin jostain, että softapäivityksen jälkeen puhelimelle pitäisi tehdä täysi nollaus. Itselläni ainakin tuo vinkki auttoi. Kannattaa ensin kopioida tärkeimmät tiedot puhelimesta tietokoneelle esim. www.christersson.org:n phone backup- ohjelmalla.

6. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Saman vinkin minäkin sain, valitettavasti nollaus ei paljon auttanut tässä tapauksessa!
    Mutta ei ole sitä ongelmaa enää (ainakaan minulla), koska puhelin on vaihtunut. ;)

7. tanheis

Tykkäykset:
    0
    Kyseinen juttu liittyi kuulemma jotenkin akuun... Vanha akku saattoi nollata helposti, kun vastaanotetaan dataa monella aikavälillä.. Vaatii enemmän potkua, kuin puhuminen..

Itsellä on kyseinen luuri ollut kovassa GPRS käytössä ja gigoja on tavaraa vastaanotettu!
    Akkuja on pari ja oon huomannu et toinen saattaa nollaantua mut toisella "uudemmalla" ei ongelmia juurikaan, koskaan ilmene.

8. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jepps, kokeiltu on. Uusi akku ja ei auttanut. Uusi akku ja laturi kiinni koko ajan, ei auttanut.
    Ja takuuaika oli ohi joten vian korjaaminen sai olla mun puolesta, koska puhelin toimi muuten ihan hyvin.

Jaa tämä viestiketju