1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ericsson T29S purkaminen?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja vtormane, 22/8/02.

1. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eli tietääkö kukaan/onko kukaan purkanut Erkin T29S puhelinta?

Pitäs näytön takaa pari hiusta(?) poistaa ja kun takuukaan ei ole enää voimassa, ajattelin suorittaa itse operaatioon. Joten ei mitään vie huoltoon yms.. kommentteja, kiitos!

Olen purkanut kymmeniä nokialaisia ja vanhempia erkkejä joten onnistunee tämänkin purkaminen kun tietäisi mistä alottaisi. Vilkaisu akun taakse aiheuttaa vaan pelkästään kysymysmerkkejä :)

Vinkkejä, kiitos...

2. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tää vois auttaa -> http://koti.mbnet.fi/mtb/T39m/ Kuvissa on T39m, mutta sama temppu käy myös muihin malleihin!
    Eli aloitetaan siitä ylhäältä ja "vedetään" sivuilta auki.... Kuvat kertoo varmaan enemmän kun mitä minä yritin selittää! :)

3. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Vielen dank!

4. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No problem! =) Niin se unohtui vielä, että ennen aukaisua pitää poistaa sitä nappia siinä sivussa, siis se nappi mistä säädetään äänen voimakkuus! Kai sekin näkyy niistä kuvista?!
    Toivottavasti mitään ei mennyt rikki! ;)

5. Guest Vieras

Miten sen tolla tavksella irtoisit!!!!! Nyt ne ei malmilla haluu sitä ja lompakko lähtee.

6. Tumppu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    6110

Ei ymmärrä, ei vaikka kuinka yritän..

Jaa tämä viestiketju