1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ericsson R600 ja dna wap gprs

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja ploink, 21/3/03.

1. ploink

Tykkäykset:
    0
    En saa gprs wappia toimimaan. Tulee aina ladatessa ilmoitus "epäonnistui". Internet toimii datakaapelin kautta hyvin gprs:llä. Ymmärsin, että tähän 16,65 hintaan sisältyy myös wap-gprs. Asetuksia olen hakenut gprs wappia varten SonyEricssonin sivuilta tekstiviestinä, mutta ei ole alkanut toimimaan. Lisäksi olen koittanut soveltaa dna:n nettisivuilta muille Ericsson/SonyEricsson malleille annettuja wap gprs ohjeita. R600 mallille ei dna:n sivuilta löydy ohjeita suoraan. :(
    Jos jollakin on toimivat systeemit gprs wapille dna:n kautta R600 mallille,
    apua ja vinkkejä voisi kertoa.
    Käsin yrittäessä olen tehnyt asetuksiin->datayhteyteen->datapalvelun gprs-wappia varten. Lisäksi wap-palveluissa->wap asetuksissa käynyt laittamassa profiilin kuntoon ja muutakin sinne sössinyt.

2. MJ

Tykkäykset:
    0
    Muistaakseni sinun pitää luoda uusi datayhteys wappia varten.
    Eli asetuksetet >> Datayhteys >> Uusi
    nimeä esim: Dna Wap
    ANP: wap
    käyttäjätunnus: dna
    salasana: wap

ja sit Wap-profiileista valittava käytettävä yhteys Dna WaP

jos ei toimi, katso dna:n sivuilta wap-asetukset tai tilaa ne se:n sivuilta

3. ploink

Tykkäykset:
    0
    Juuri noita juttuja, mitä MJ ehdotti olin kovasti yrittänyt ja välillä puhelintakin käynnistellyt. Nyt yllättäen se wap alkoi gprs:n kautta toimimaan. Höh. Syytän itseäni toimimattomuudesta, kun en muutakaan keksi. :eek:

Jaa tämä viestiketju