1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ericsson R600 + DNA = "Vain hätäpuhelut"

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Mike, 2/7/02.

1. Mike

Tykkäykset:
    0
    Mistä moinen herja johtuu??? Puhelimesta vai liittymästä. Ilmoitus esiintyy vain ollessani työpaikallani (eipä puhelin muuten pahemmin soi sinä aikana).

2. Mika

Mika

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 3G
    Sinulla ei ole verkkoa siellä.

3. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    On ehkä sattunut ikävä katvealue toimipisteeseen tai osaan siitä. Kannattaisi ehkä kokeilla toisellakin puhelimella ja vaikka toisella puhelimella ja dna -kortilla, jos sellainen on helposti lainattavissa vaikka työtoverilta.

Toinen mahdollisuus on tietysti vika puhelimessa.

4. Flyer Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N97
    Eipä olisi ensimmäinen erkki joka herjaa tuota ensimmäisillä ohjelmaversioilla

5. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ainakin mun T68:ssa tulee sama teksti näyttöön kun oon taloni hississä, siellä kun ei oo kenttää... Erkki kun näyttää muidenkin liittymien verkon mikäli ei oma kuulu, näin saat hätäpuhelut soitettua.

6. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kaikilla puhelimilla voi soittaa hätäpuhelut kaikissa verkoissa, jopa ilman sim-korttia.

7. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tiedän että voi soittaa! Mut ainakaan Nokiat ei näytä muiden operaattoreiden verkkoja jos oma on nollissa...

8. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Sama vika pätee allekirjoittaneenkin R600:ssa, tosin operaattori on RL.
    Tosin olen ratkaissut jo osaksi, tuon "vain hätäpuhelut" tai " ei verkkoa" ongelman, sillä puhelinta ei kannata pitää ainakaan farkkujen taskussa kovinkaan pitkään, sillä itselläni lähti verkot hetkessä vaikka seisoi keskellä Oulun keskustaa. Olen muutenkin pettynyt tähän luuriin ja luurin vaihtoa voisi kai alkaa harkitsemaan syksyllä. Yhtenä aamuna puhelimessa luki, että "FI SONERA"

9. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Niin se onkin toinen asia, mitä verkkopalkit näyttävät. Ei se kuitenkaan siitä palkkien näyttämisestä johdu, että hätäpuhelut saa soitettua, niinkuin ainakin itse ymmärsin viestistäsi.

10. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Muotoiluni oli hiukan heikko, myönnetään. Mutta mikäli verkkopalkit ovat nollissa ja tarvitsisi soittaa hätäpuhelu niin uskon että moni heittää kännyllä vesilintua ku ei oo kenttää eikä tiedä että toisella operaattorilla on kenttää mitä voi käyttää hätäpuheluun...

Erkissä kun näkyy se toisen operaattorin verkko ja teksti "vain hätäpuhelut" niin se kertoo tietämättömälle käyttäjälle aika paljon, eikö vain?

11. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tuossa olet aivan oikeassa.

12. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ois hyvä saada kaikkiin puhelimiin ominaisuus et kertois oman verkon puuttuessa että "hätäpuhelut sallittu", saatettais säästä henkiä sekä kännyköitä jotak ottaa nyt vastaan turhautumispurkaukset...

Jaa tämä viestiketju