1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ericson R600 vai Siemens M50

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja HESSUX, 3/2/03.

1. HESSUX

Tykkäykset:
    0
    Kumman puolelle kallistutte mieluummin jos pitää valita edullinen GPRS nettikäyttöön. Käyttökokemuksia? Toimintavarmuus?
    Molemmat puhelimet aika edullisia; onko muita järkeviä ja edullisia vaihtoehtoja.

2. (*.*)

Tykkäykset:
    0
    hei. minulla on ainaki r600 piuhan päässä. menosa taas huoltoon. ei toimi kunnolla gprs kanssa ja temppuilee jatkuvasti. ihme homma ku muila toimii hirveän hyvin. eiköhän se siemens ole vähän varmempi peli. osta hyvä poika se siemens......
    ku kattelee muita juttuja nii siemenssiä suositellaan

3. Hattori Hanzo

Tykkäykset:
    0
    Siemens on vähän isompi mutta kallistuisin silti sen puolelle, 2v takuu ja käytettävyys kallistaa vielä lisää. =)

4. blueice

Tykkäykset:
    0
    Noita käyttäneenä ottaisin R600 erkin. Ja nimenomaan latauksen takia.
    Siemensiä ei vissiin vielä voi latailla alkuperäisillä kaapeleilla? Vai voiko?

Suuren osan yhteysongelmista R600 kanssa laittaisin asetusten piikkiin ja tietokoneen päässäkin voi asiat olla niin ja näin.

Sitäpaitsi mitä käytettävyyttä puhelimelta vaaditaan jos se on modeemina pöydällä? Ja R600 on helppo ja selkee käyttää.

5. PeeVee

Tykkäykset:
    1
    C55

Hei! Mulla on ollut Erkki R600, Siemens S45, M50 ja nyt C55, ja vaikka tämän hinta on kaikista noista kallein: 199e + UBS, niin kannattaa ostaa.
    Käytettävyys on paras kaikista ja 2 V takuu ja USB lataa. M50 ei saata saada USB kaapelia ja silti lataus on kyseenalainen (Huom, Grateq kaapelit?)
    Ericsson R600 oli harmia ja uudelle takuukoneelle ei saanut enää kuin 2-3 kk takuun, vaikka alkuperäisen takuuta oli jäljellä 9kk.
    C55 kaikinpuolin on paras. PV.

6. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: C55

M50+puhelinkauppa.comista LATAAVA USB-kaapeli, toimii. Grateqit polkekaa suohon...

7. Thruster

Tykkäykset:
    0
    Minulla oli R600 ja sen kanssa oli ongelmia. Puhelinta joutui aina välillä boottaamaan. Lisäksi jos vaikka käyttäisit puhelinta muuhunkin kuin GPRS yhteyteen, on erkin käyttö todella tuskaa, näppäimet ihan syvältä.

Vaihdoin vähän aikaa sitten Siemensiin (M50) ja on toiminu hyvin (muutaman päivän ollu kokoajan yhteys päällä). Puhelin on muultakin käytöltään aivan toisessa luokassa verrattuna R600:een.

Vilpittömästi voin suositella Siemensiä, ainakin M50:stä.
    Huom. Näyttää siltä että Grateqin uusimmat usb-datakaapelit lataavat M50:stä, ainakin minulla latailee ihan komeasti. Ainakin akku on kokoajan täynnä eikä ole sammunut.

8. Belgarion

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5410, Saunalahti
    Joo kokemuksesta voin sanoa, että ei kannata ericssonia ostaa :l

Mutta en kyllä kokemuksen puutteesta johtuen siimenssiäkään suositella.

9. blueice

Tykkäykset:
    0
    Eilen kävin asentamassa taas yhden R600:n nettikäyttöön ja loistavasti pelaa, niinkuin muutkin vastaavat tähän asti.
    Musta vaan tuntuu että liian helposti syytetään puhelinta, vaikka vikaa voi olla yhteysasetuksissa, modeemiasetuksissa, käyttiksessä, tietokoneessa, verkossa jne.

10. (*.*)

Tykkäykset:
    0
    minun r600:a on testattu nii monesa koneesa/käyttöjärjestelmäsä ja monella eri asetuksilla. sama ku heittäs jokkeen. ei pysy netti kunnolla päälä/sammuilee/jumittelee. huollosa ollu jo kahesti kohta lähtee kolmannenki kerran. heti ku saan rahat nii laitan r600:n ruuvipenkkiin ja käyn hakkeen c55:n

11. PeeVee

Tykkäykset:
    1
    Uusi

Kolmannan huollon jälkeen minä sain uuden R600:sen ja vaihdoin samantien C55:seen, oli ollut logiikkavika. Sehän minusta oli outoa kun eivät uskaltaneet antaa takuuta enää kun 3kk ja terveiset jotta soittaa johonkin numeroon jos ei pelaa. Että se siitä Erkistä.
    Onko muuten Siemensejä moitittu, paitsi jos ei osata asentaa oikeita asetuksia? Nyt kun on latauskin kunnossa C55:ssa, Gigantti ilmoitti hinnaksi 189e. Mutta varokaa Grateqin kaapeleita. sehän on muuten kotimainen valmistaja. PV.

12. Kustori

Tykkäykset:
    0
    Samat sanat, itselläni on vuorotellen käytössä T65 ja R600, molemmat toimineet aivan loistavasti jo 4 kuukautta. Olen samaten asennellut tuttavilleni vajaat 10 Ericssonia (T65:ia, R600:ia sekä pari T200:sta), kaikki toimineet heti hyvin, ilman minkäänlaisia ongelmia.

13. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Kyllä minäkin suosittelen Siemensin hankintaa. Toimii luotettavasti ja nopeasti. Ja lisäplussana vielä kahden vuoden takuu.

Jaa tämä viestiketju