1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ensimmäiset "bugit" E700:ssa

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja skula, 2/6/04.

1. skula

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone4
    N.5min puhumisen jälkeen, kesken puhelun, puhelin vain ilmoitti sammuvansa ja sammui.. (akku täynnä, enkä koskenut mihinkään nappulaan)

Ensimmäisen kerran puhelin ei ottanut yhteyttä IrDa portilla ensimmäisellä yrityksellä.. Vasta toinen kerta tuotti tulosta!

Nämähän tuottivat jo suunnatonta tuskaa Nokiaan tottuneelle ;)

Kaiken kaikkiaan erittäin vähän on tullut vastaan ongelmia käytössä tuolla luurilla.. Takana sentään jo n.40h puhetta.. Mikä oli Nokialaisille jo liikaa :) (siis ongelmia oli tuohon mennessä paaaljon enemmän)

Onko muilla ollut mitään nokialaisia(alias bugeja) sampassaan(700:ssa lähinnä)..?

2. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Olisit voinut laittaa nämä tuonne.
    Siellä on mainittuna useampiakin bugeja aiemminkin.

Ja tuosta irda-yhteyden yhdistämis2ongelmasta", niin ei se nyt mikään bugi todellakaan ole. irda on niin epävarma ja huono, että moinen yhdistämisongelma voi ilmetä millä vaan puhelimella / päätelaitteella.

Puhelimenkin sammuninen nyt vähän niin ja näin, nykypuhelimista kaikki mallit sammuu joskus itekseen.

3. Switch Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia N900 + Saunalahti + MLK Nopsa
    Ei minulla ole ollut mitään tuollaisia puhelun katkeamis ongelmia. Pisin puhelu, joka minulla on ollut kesti noin 25 minuuttia, eikä minulla ollut silloinkaan mitään ongelmia.

Irdan kanssa minulla oli aikoinaan ongelma, mutta sekin johtui tietokoneestani eikä puhelimesta.

4. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ei se siitä puhelun pituudesta riipu...se voi sammuilla vaikka et puhuisikaan. mikä vaan uusista puhelimista voi tehdä niin.

ja irda tosiaan on todella epäluotettava. mulla on ollu joka puhelimen kanssa ongelmia infralla

5. skula

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone4
    IrDa nyt vain on ainoa järkevä tapa liittää puhelin koneeseen kun ei jaksa ostella uusia datakaapeleita jatkuvalla syötöllä kun puhelin vaihtuu niin tiheään. Pääsee vähemmällä(on päässyt) ja halvemmalla kun lähes kaikissa luureissa tuo IrDa on "vakiona"..

Eikä loppujen lopuksi IrDa ole ollut missään vaiheessa ainoassakaan luurissa huono tapa siirtää kamaa.. Enemmän ongelmia oli esim 6310i luurissa, jossa se BT tahtoi tuoda sellaista buranan tarvetta ettei tosikaan, puhumattakaan BT-korvahässääkästä.. Aargh, puistattaa vieläkin kun musitelee..

6. jarkkoo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SGS @ Saunalahti
    Älä yleistä, infrapuna toimii ihan ok. Kaikkien kapuloiden kanssa on toiminut ok mitä mulla on ollut, ainoat ongelmat on ollu nopeuden kanssa, jostain syystä läppärin kanssa data hiihtää sellkeesti nopeemmin ku pöytäkoneen usb-väyläisen mokkulan välityksellä.

Jaa tämä viestiketju