1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ensimmäinen windows 7 puhelin? Kannattaako? Suositelkaa ja kehukaa eri malleja :)

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Aksim97, 26/1/12.

1. Aksim97

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    Vaihtelee
    Okei eli homma on siis siinä, että olisin kiinnostunut ostamaan windows 7 puhelimen. Olen joskus käyttäny windows mobile 5,6sta ja tämä ei kyllä vakuuttanut vuonna 2006. Mutta olen nyt testaillut tätä mangoa ja olen miettinyt että tämä onkin näppärä softa. Onko näin myös arkikäytössä, vai eikö tuollaista kannata ostaa gigantti-räpläilyjen pohjalta? Puhelin paikkaisi ehkä iphone 4:n ja olen miettinyt hyvänä vaihtoehtona htc radaria, mutta listatkaapas eri malleista hyviä puolia ja valaiskaa minua wp 7 maailmasta enemmän :)
    Kiitoksia jo valmiiksi
    Miska

2. Sipsipussi

Sipsipussi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    203
    Puhelinmalli:
    Lue sigu
    Nokia Lumia 800, koska kaunis ja rautapuoli on kohdillaan. Jos isolle näytölle tarvetta niin htc titan voisi olla vaihtoehto.

Riippuu oikeastaan mitä itse arvostaa puhelimessa. Kannattaa kuitenkin ottaa noita uuden sukupolven tuotteita missä adreno 205gpu.

3. severi16

Tykkäykset:
    20
    Puhelinmalli:
    iPhone
    800 tai omnia w, koska hyvä hinta/laatu suhde. Ei ne firstgen luuritkaan huonoja ole. Omnia 7 saa kuitenkin alta 200e

4. Aksim97

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    Vaihtelee
    Juu no tuo titan liian iso. Lumia nyt periaattees ois mut se on vähä liian liukas, no mutta sen saa korjattuu invisibleshieldeil, samsungii en halua missään muodossa, eivät kyllä kovin hienoja oo. Mut entä tietääkö kukaan dell venue pro:sta, onko htc 1gen mallit huonoja vaihtoehtoja (esim mozart) Ja arvostan näytössä tarkkuutta, en niinkään kokoa. Puhelimessa arvostan toiminnallisuutta ja näppäryyttä ja siksi androidi ei sovi kuvioihin. Muotoilu tärkeetä, tykkän tosta htc tyylisest, mutta ei toi nokiakaa mikää sysiruma ole.

5. Sipsipussi

Sipsipussi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    203
    Puhelinmalli:
    Lue sigu
    Jos löytyy halvalla jostain, itse hankkisin uudemman mallin.

6. Aksim97

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    Vaihtelee
    Noniin nyt on htc radar ja erittäin tyytyväinen olen :) laatuvaikutelma 9+ ja toimii sulavasti. Akkukesto on sedän lumiaan verrattuna suorastaan runsas! Akkujen on isompi kuin lumisessa. Normaalina päivänä vielä iltakymmeneltä on 45% akkua ja kyllä mä sitä käytänkin, Selaan nettii ja käytän tunein Radioo :) erittäin tyytyväinen. Suosittelen kaikille jotka ovat ostamassa wp7 puhelinta :)

Jaa tämä viestiketju